Ik stond vanmorgen nogal een tijdje in de file en dat ging neit helemaal goed. De temp. meter sprong soms van 70 weer terug naar 60 om vervolgens weer naar 70 te gaan. Toen viel het me op dat ie niet boven de 70 kwam, terwijl dat normaal niet lang duurt als je in de file staat. Kachel werd ook niet heel warm (terwijl hij vol openstond) en volgensmij sloeg de fan niet aan. Op een gegeven moment zag ik af en toe een klein stoomwolkje onder de kap vandaan komen,(vooraan, bij radiateur) Terwijl de temp.meter nog steeds op 70 stond. Toen werd het mij te spannend en ben ik ingevoegd op de snelweg ernaast om de boel wat af te laten koelen. Zodra ik meer toeren ging maken werd de kachel meteen een stuk warmer. Op een parkeerplaats gecheckt en daar sloeg de fan wel aan. (terwijl de temp.meter nauwelijks boven de 70 kwam).
Enig idee wat hier het probleem is? Ik had zaterdag wel een slangklem aangedraaid (aansluiting pomp) en bij het lossen is er wat koelvloeistof gelekt. Kan het zijn dat de lucht die zo in het systeem kwam voor dit probleem zorgt??