Volgens mij ook. Daar zaten ook die prachtige velgen onder iig. En 3750 euro is niet eens zo heel gek duur. Als de auto zo mooi is in het echt als op de foto`s. Ik ken ze die meer moeten kosten.Is dit niet de oude auto van Giulia555?
Nope, had ook leer volgens mij.Volgens mij ook. Daar zaten ook die prachtige velgen onder iig. En 3750 euro is niet eens zo heel gek duur. Als de auto zo mooi is in het echt als op de foto`s. Ik ken ze die meer moeten kosten.Is dit niet de oude auto van Giulia555?
Juist... En de mijne was lager, sneller, mooier en verkocht aan Belgische verzamelaar voor heeeeeeeeeeeeeeele goede prijs......Nope, had ook leer volgens mij.Volgens mij ook. Daar zaten ook die prachtige velgen onder iig. En 3750 euro is niet eens zo heel gek duur. Als de auto zo mooi is in het echt als op de foto`s. Ik ken ze die meer moeten kosten.Is dit niet de oude auto van Giulia555?
de gtv6 en de junior zijn samen ingeruild tegen een 147 die gebruikt ging worden in een rijschoolIk heb deze auto gezien, meer een rondje om de auto gelopen. De vorige eigenaar had deze en een zwarte GT junior te koop. Ik was de GT junior gaan bekijken. Blijkbaar heeft hij ze beide aan deze garage verkocht… De GTV was, zo ver ik me kan herinneren, helemaal hard behalve de rechter voorscherm, die had wat roest… het is volgens mij een 3.0.
Hij is hier ook eens gespot, het is geen LPG, was een foutje van de verkoper…
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=6793
Aan de GTV hoef je niet veel te doen om em mean te krijgen.
Paar cm om laag en wielen die dik genoeg zijn, verder is er niet veel nodig.
Kijk, zo'n knuffel 105 (giulia en bertone), daar moet je veel aan sleutelen om em mean te krijgen.
Maar een GTV... Is mean by nature!!!
Aan de GTV hoef je niet veel te doen om em mean te krijgen.
Paar cm om laag en wielen die dik genoeg zijn, verder is er niet veel nodig.
Kijk, zo'n knuffel 105 (giulia en bertone), daar moet je veel aan sleutelen om em mean te krijgen.
Maar een GTV... Is mean by nature!!!
Giulia = schattig en aandoenlijk
GTV(6) = MEAN
Ter illustratie: