Aan het water (lago d´Iseo) ligt een leuk klein campinkje van een architect in ruste, maar als je liever wat groter zit of in een stacaravan (het kan dan ook regenen

)dan kan dat ook in Iseo. Edwin weet misschien zo hoe dat heet (ik moet het opzoeken als je dat wilt).
Vanuit Iseo kan je gemakkelijk in Brescia komen om de start te zien. Dan een dag rust en de volgende dag 200 km naar één van dé passen (Futa en Raticosa) om daar te genieten. Of je kijkt bij de finish.
Heb je overwogen om naar Rome te vliegen? Ik weet niet of je niet aan de late kant bent, maar vorig jaar hebben we in okober geboekt (gelijk toen het bekend was) en dat was erg goedkoop. Via internet kan je genoeg goedkope appartementjes vinden in het historisch centrum (kan ons adres ook opzoeken als je wilt). Ook zeker de moeite waard, al leeft het totaal niet in Rome. Voor de meesten is het een complete verassing, die file van klassieke auto´s. Toch een mooie combinatie, die klassieke auto´s in die historische stad. De start de volgende ochten is erg vroeg en heeft geen officiele status. Dus ´s avonds al goed laten inlichten waar het precies is, anders vind je het waarschijnlijk niet. Maar juist door het gebrek aan speciaals eromheen maak je een keer een heel andere Mille Miglia mee. Heel verschillende starttafrelen en voorbereiding als de rijders bij de auto´s komen. Sommige komen aan, stappen in, starten en rijden weg (geen liefhebbers of gewoon goede auto´s?), terwijl anderen er een heel proces van maken (warmloopbougies eerst en dan wisselen als de motor warm is).
Mario (dit jaar niet, want anders gaat het ten koste van het Alfa-fonds, en ik hoop dat fonds in het voorjaar aan het doel te kunnen besteden

)