goed zo jongenDas Gijs van Lennep

Bedankske veur de complimentenPrachtige fotookes DagmarMerci . Ik krijg alleen de koude rillingen als ik al dat moois in de pekel zie ...
![]()
Kristal
had ik in begin ook last van....blijkbaar bijna iedereen want er zijn weinig reactie's...zie het nu pas
het is een vervolg op 2005...................
vondt de start datum al zo raar![]()
is Tappel, zie http://www.thetrial.nl/winter6/CompWT2006.PDFBeetje verwarrend idd. Dacht eerst ook dat het de plaatjes van vorig jaar waren.![]()
Mooie karretjes bijelkaar en idd die pekel. Dat heeft ook met het publiek te maken. Volgend jaar weer bij de restaurateur..Maakt ze over het algemeen niet veel uit, maar: Ze gebruiken hun materiaal iig wel en daarvoor hulde.
![]()
Die grijze 1600 Zagato is dat niet Henk Tappel???
heb je gemist,waren ook zoveel bruine jassenI know, moet je een beetje doorheen kijken. Zo ff de accu in de oplader leggen, kan ik morgenvroeg vooruit. Ben benieuwd wat ze ervan klaar spelen op de proef! That is, áls ik op tijd m'n bed uit gekropen kom. Kan op dit moment beter maar ff niet achter het stuur kruipen... let's see what tomorrow brings...![]()
Ja, wel jammer! Avond ervoor was iets te gezellig geworden...heb je gemist,waren ook zoveel bruine jassen
wel nog een aantal korte filmpjes maar hoe zet ik die hierop ?Ja, wel jammer! Avond ervoor was iets te gezellig geworden...heb je gemist,waren ook zoveel bruine jassen![]()
Ik vond het vorig jaar erg leuk! Meer fotootjes ???