Gaaf man, hufterproof techniek uit 19 kruik.Nascar ..
Gaaf man, hufterproof techniek uit 19 kruik.Nascar ..
vergeet je Brillo schuursponsje niet.....................aaaaaa ik ga me nu douchen met Jif
klein verschil? dat denk je maar en jij hebt geen 145 pk of heb je dat laten meten ergens?Jooo,
ik heb dus een chassis van een 1400 uit 1993. Daar het ik een motor van een alfa 33 16v uit 1990 ingelegt. Dat zou dus betekenen dat ik 153 pk zou krijgen. Nu isie gechipt en zou er denk ik 145 hebben. Dat is niet echt de moeite waard dus. Tenminste als je kijkt naar de kosten en het werk is dat net te veel dan.
Bedankt voor de tips....
achterhaald... veel motorfietsmerken stappen eindelijk over op injectie.....Nascar en vele motorfietsen gebruiken carburateurs..
Joo,klein verschil? dat denk je maar en jij hebt geen 145 pk of heb je dat laten meten ergens?Jooo,
ik heb dus een chassis van een 1400 uit 1993. Daar het ik een motor van een alfa 33 16v uit 1990 ingelegt. Dat zou dus betekenen dat ik 153 pk zou krijgen. Nu isie gechipt en zou er denk ik 145 hebben. Dat is niet echt de moeite waard dus. Tenminste als je kijkt naar de kosten en het werk is dat net te veel dan.
Bedankt voor de tips....
Nee, want die 153 zijn gemeten, de 132 geclaimed !Als ze beschrijven dat een alfa er 132 heeft, dan zit die 153 van jou er maar 19 boven.
Nee, want die 153 zijn gemeten, de 132 geclaimed !Als ze beschrijven dat een alfa er 132 heeft, dan zit die 153 van jou er maar 19 boven.
Jaja, dat is dan begrijpelijk, Maar hoeveel pk schat jij het verschil? Dat is geclaimd is wil dus zeggen dat de ontwerpers van alfa daar iets bovenop doen?Nee, want die 153 zijn gemeten, de 132 geclaimed !Als ze beschrijven dat een alfa er 132 heeft, dan zit die 153 van jou er maar 19 boven.
@ Maarten:
Gelukkig, snapt iemand het toch
16Vee, Ga eerst effe naar de testbank en laat het vermogen van je wagen eens meten, het zou kunnen gebeuren dat je gaat schrikkenJaja, dat is dan begrijpelijk, Maar hoeveel pk schat jij het verschil? Dat is geclaimd is wil dus zeggen dat de ontwerpers van alfa daar iets bovenop doen?
klein verschil? dat denk je maar en jij hebt geen 145 pk of heb je dat laten meten ergens?Jooo,
Bedankt voor de tips....