een allegaartje, kan moeilijk heel de loods leegtrekken....
ik..Wie viert er nu carnavalIn Eindhoven ook... was ik helemaal vergetenIk kan ook echt niet......In Limburg viert men op deze dag...CARNAVAL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, dan maar een keertje niet de optocht zien! Ik ga naar Houten!![]()
Ik ook, en als ik een beetje opschiet, ben ik om een uurtje of 5 weer thuis. en dan kan ik nog steeds 9 uur aan een stuk zuipen in de kroeg, en da's op mijn leeftijd meer dan voldoende (burps).Ik ga liever naar de onderdelenoptocht
En maandag op tijd aan de slagIk ook, en als ik een beetje opschiet, ben ik om een uurtje of 5 weer thuis. en dan kan ik nog steeds 9 uur aan een stuk zuipen in de kroeg, en da's op mijn leeftijd meer dan voldoende (burps).Ik ga liever naar de onderdelenoptocht
Nee, maandag vrij. Dinsdag langzaamaan op gang komen ('s middags, want maandag zuipen) met e-mail verkeer doen, en woensdag naar Geneve vliegen... En dan is het godzijdank bijna weekendEn maandag op tijd aan de slagIk ook, en als ik een beetje opschiet, ben ik om een uurtje of 5 weer thuis. en dan kan ik nog steeds 9 uur aan een stuk zuipen in de kroeg, en da's op mijn leeftijd meer dan voldoende (burps).Ik ga liever naar de onderdelenoptocht
Wat een rotleven heb jijNee, maandag vrij. Dinsdag langzaamaan op gang komen ('s middags, want maandag zuipen) met e-mail verkeer doen, en woensdag naar Geneve vliegen... En dan is het godzijdank bijna weekendEn maandag op tijd aan de slagIk ook, en als ik een beetje opschiet, ben ik om een uurtje of 5 weer thuis. en dan kan ik nog steeds 9 uur aan een stuk zuipen in de kroeg, en da's op mijn leeftijd meer dan voldoende (burps).
Gaat er iemand uit Drenthe naartoe die eventueel iets voor mij mee kan nemen? Het gaat om een remvloeistof beker van een Giulietta 750 serie.