Yup, qua uiterlijk, de mijne is overal bijgewerkt, ooit nog eens naar de spuiter, als ik geld heb

, verder is het een schoonheid hoor, je moet gewoon ff door al die kleurberschillen heen kijken. En tja, jij hebt die telefoonschijven toch?, ikke ook ronals, blijkbaar, maar dan 13", en ergens uit eind jaren zeventig geloof ik.

Zo mooi is de mijn SW ook niet hoor, lak is niet al te best, het was eerst echt een ramp maar commandant en 7 uur geduld deed al redelijk wonderen, de lak spiegelt wel super goed maar toch wel veel van die kleine spinnenwebjes als de zon erop schijnt en bepaalde plekken heb ik bij moeten werken met lakstift, ook dat is natuurlijk niet professioneel. Maar de telefoonschijnen zijn wel mooi gelukkig ja haha, alleen moeten ze nog voorzien worden van mooie Pirellis. Dit is wat ik bereikte met commandant 4:

Rechts is zoals ze na een goed wasbeurt was en links is commandant 4 werk. Nee de lak van mijn type 1 is mooier.
Heb jij geen foto's van je type 2 dan, iedere type 1/2 is mooi! En kleurverschillen kan je eventueel met kleurenwas doen eventueel, echter blijf je dan wel poetsen om dr mooi te houden, probeer het er eens mee, het resultaat is altijd positief.