wat ik al een tijdje vermoedde maar hoopte van niet bleek gisteren toch waar; een van de voorwielen van de sw heeft schijnbaar ooit toch een behoorlijke tik gehad, want hij is krom... voelde al wel vaker een bepaalde trilling bij sommige snelheden, maar echt heel hinderlijk was 't niet, dus hoopte dat 't alleen aan 't balanceren lag...
... gisteren ff twee nieuwe voorbanden gehaald omdat 't toch wel heel dringend begon te worden... en toen bleek inderdaad dat hij gewoon een ietsje slingerd. Nu, met de nieuwe banden heb ik er meer last van dan voorheen (misschien banden met stijvere wangen ofzo?) dus ga ik 'm toch maar ff laten richten denk ik, mits dat geen fortuin kost.
Maar nu de vraag... waar? Googlen levert niet echt heel veel op behalve de velgendokter in Hellevoet, maar echt om de hoek is dat nou ook weer niet... lijkt me dat er in onze wereldstad meer adressen voor zoiets moeten zijn, maar misschien niet van het soort dat grote mooie internetsites heeft

wie o wie? met een naam, adres of telefoonnr zou ik al heel blij zijn... liefst in rotterdam of er heeeeel dichtbij dus, want dan kan ik 't zo fijn even onder werktijd regelen...