Be my guest, Dibro. Ik zal niet bieden. Ik twijfelde al of het stond, en als ze nou direct zouden passen, dan was het (voor weinigLijkt mij (eerlijk waar) ook niet zo mooi onder een 33...
Heb echter zelf wél interesse (de bijbehorende 155 hep ik al) dus als Joop er van af ziet......
De wielen hebben wel een "velgendokter-behandeling" nodig om ze weer origineel te maken dus mijn interesse is (financieel) niet grenzeloos
Ow en het past idd niet, naafgat is te klein, 0,1 mm ofzo...
Be my guest, Dibro. Ik zal niet bieden. Ik twijfelde al of het stond, en als ze nou direct zouden passen, dan was het (voor weinigLijkt mij (eerlijk waar) ook niet zo mooi onder een 33...
Heb echter zelf wél interesse (de bijbehorende 155 hep ik al) dus als Joop er van af ziet......
De wielen hebben wel een "velgendokter-behandeling" nodig om ze weer origineel te maken dus mijn interesse is (financieel) niet grenzeloos
Ow en het past idd niet, naafgat is te klein, 0,1 mm ofzo...) wel een gokje waard. Maar als ik moet gaan laten slijpen..........
Luxe-probleem.... Ik heb deze velgen idd, op het moment met winterbanden. s' Zomers rijd ik op 16" Allessio's met (jawel@ Dibro? Zitten deze velgen niet op je 155? ( gezien je avatar? ) Dan is het toch een koud kunstje om ze zwart te spuiten? Een paar stickers er op. Ik kan me niet herinneren dat ze ooit zo gelevert zijn, dus deze zijn dan ook ongetwijfelt ergens zelf gespoten.
Is het naafgat van een 33 altijd afwijkend van een 155Yup, don't try this at home.......
Ja, velgen van 33 passen wel op 155, maar andersom betekent een heeeeeeeeel klein beetje vijlen/ schuren.Is het naafgat van een 33 altijd afwijkend van een 155Yup, don't try this at home.......
Maw past een velg die inder een 155 zit sowieso niet onder een 33 (tenzij de vijl gehanteerd wordt
)