Ben benieuwd naar volgende week woensdag Dré......75's kijken. Kneem de hoedenplank mee.
Had jij niet nog evo-uitlaatspruitstukken...........
Gewoon gaan Maarten, die Turbo Numerata is echt een wannahaveEven voortbordurend op het Te Koop topic, verdomme Dre... voor mij niet de smoes van "Had ik maar het geld" want dat heb ik en het jeukt te hard...
Zij heeft toch altijd de broek aan...Roy@ we moeten even onderscheid maken
Een V6 is een "zij"
Een Turbo is een "Hij" ( daar gaan we weer)
Hij is idd heel mooi.
Als je de buitenkant eens ff flink in de speedy polish zet en dat icm dat perfecte numerata interieur...... Beauty..
Gewoon gaan Maarten, die Turbo Numerata is echt een wannahaveEven voortbordurend op het Te Koop topic, verdomme Dre... voor mij niet de smoes van "Had ik maar het geld" want dat heb ik en het jeukt te hard...
Verkoop jij je 75 weer aan Ray... o nee, Ray heeft net een nieuwe
Ja dat bedoel ik idd, daar hebben we het ook al eens over gehad... het zou een dagelijkse auto worden, geen stalling-queen. Dusssss... bovendien zou mijn vriendin me voor Yuri uitmaken (binnen het jaar weer een 75 erbij)Voor dagelijks vind ik het geen optie, zeker niet met dat parkeren in A'dam...
Ach, om die geuzennaam te verdienen zul je toch echt een beter gemiddelde moeten halen dan 2 75's per jaar hoor En bedenk: ik 'moet' nog een Turbo om het setje compleet te makenDusssss... bovendien zou mijn vriendin me voor Yuri uitmaken (binnen het jaar weer een 75 erbij)
Maar 1 QV en 1 TB Numerata per jaar dan ?Ach, om die geuzennaam te verdienen zul je toch echt een beter gemiddelde moeten halen dan 2 75's per jaar hoor :
Dan heb je gewoon teveel geld!Maar 1 QV en 1 TB Numerata per jaar dan ?Ach, om die geuzennaam te verdienen zul je toch echt een beter gemiddelde moeten halen dan 2 75's per jaar hoor :