nbdiepenbroek

Giulia motor opfrissen

zo mar 12, 2006 18:43

Mede alfisten!

Enkele weken geleden heb ik eindelijk een Giulia aangeschaf. Een 1300 Super Nuova uit 1975. Le Mans blauw :)

Er moet zeker nog het één en ander aan gebeuren maar belangrijkste momenteel is toch wel de motor. De auto heeft enige tijd stil gestaan en dat merk je ook wel. Op de één of andere manier loopt de auto niet zoals het hoort.

DE vraag is dus: Wie weet een adresje waar ik mijn Giulia motorisch weer 100% kan laten maken? (liefst voor een leuk prijsje natuurlijk :wink: ) Sowieso een beurtje, maar ook fijnafstelling en algehele check-up. Tips en trucs zijn natuurlijk ook altijd welkom!

Ik woon zelf in Nunspeet, Gelderland, dus als het een beetje in de buurt is, helemaal super!

Alvast bedankt!

nbd

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Giulia motor opfrissen

zo mar 12, 2006 21:50

bel dan eens mijn goede vriend Robert Voogd. Deze week nog in het land, daarna op vakantie. Woont on driebergen en heeft veel kennis van motorische zaken en Alfa's......
mobiel: 06 38353796.

Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Terug naar “Algemene Technische vragen”