@ciclista: ik dacht juist dat de ring duurder was. Oh nee, da's heel ergens anders.
Ik doe dus lekker een rondje Antwerpen (kom toch vanuit richting Breda)
Wij hebben hier al jaren electrisch licht hoor.Hier vind je ook alle info omtrent files en wegwerkzaamheden op de Belgische wegen .
Ze zeiden trouwens daarnet op de radio dat het zondag zonnig en bijna regenloos zal zijn . Kaarskes branden hé iedereen !!!
Kristal
Als ge maar geen hoge hakken draagt is voor mij alles goed
Ik zal de zonnebrandcreme meenemen.
Haha, via de ring is wel ongeveer 25 km extra, dus als jij met die vette v6 1:6 blaast, komt dat op 4 litertjes. Geen idee wat dat kost tegenwoordig, sprak de verstokte dieselrijder.@ciclista: ik dacht juist dat de ring duurder was. Oh nee, da's heel ergens anders.
Ja de Ronde van Vlaanderen die ga ik zeker bekijken, vorig jaar was ik op de muur, echt geweldig. Voor de vlamingen is dat het middelpunt van de wereld gezien de aantallen vlaggen... en vergeet Valkenburg op 4 juli niet, aankomst van de Tourkan op de ring messchien ook wel druk zijn ivm start, in brugge, van de ronde van vlaanderen...
Ik denk het niet hoor . Wielerfanaten zijn echte vroege opstaanderkes dus die staan allang langs het parcour als wij onze ontbijtkoffie nuttigen De meesten zullen trouwens al van zaterdag in de buurt rondhangen om zelf ne keer den Tour de Flandre te doen .kan op de ring messchien ook wel druk zijn ivm start, in brugge, van de ronde van vlaanderen...
Ja, bij mij gaat de Ronde voor, mis ik al jaren niet meer....Ik denk het niet hoor . Wielerfanaten zijn echte vroege opstaanderkes dus die staan allang langs het parcour als wij onze ontbijtkoffie nuttigen De meesten zullen trouwens al van zaterdag in de buurt rondhangen om zelf ne keer den Tour de Flandre te doen .kan op de ring messchien ook wel druk zijn ivm start, in brugge, van de ronde van vlaanderen...
Ik vind het wel erg spijtig dat de twee evenementen samenvallen , want voorgaande jaren zat ik steeds trouw voor het scherm geplakt . Maar men moet zijn prioriteiten stellen natuurlijk
Kristal
De kaarskes waaien hier uit.Wij hebben hier al jaren electrisch licht hoor.Hier vind je ook alle info omtrent files en wegwerkzaamheden op de Belgische wegen .
Ze zeiden trouwens daarnet op de radio dat het zondag zonnig en bijna regenloos zal zijn . Kaarskes branden hé iedereen !!!
Kristal
Ik weet het ...We waren gisteren nog in het midden van jullie land met dit als gevolg van een wegwaaiende pannenlat :De kaarskes waaien hier uit.Wij hebben hier al jaren electrisch licht hoor.Hier vind je ook alle info omtrent files en wegwerkzaamheden op de Belgische wegen .
Kristal
Wij zijn geen hoogvliegers hoor . Het was gewoon één of ander verbouwbedrijf dat zijn lat verloor temidden van de A2 . Knal boem klets ... Iedereen derover, lat in frieten gereden en hopla recht in ons gaasje ... bleef gelukkig steken op 1 cm van onze radiateur ...Wie zijn neus schendt...................Oei
Betekent dat dat die panlat zo laag was of dat die cruisetomaat zo....
Gelukkig geen lakschade.
Of ik vanuit Breda via Liefekenshoektunnel ga, of via de ring, da's vast en zeker geen 25 km! Maar dat ga ik voor je nakijken!Haha, via de ring is wel ongeveer 25 km extra, dus als jij met die vette v6 1:6 blaast, komt dat op 4 litertjes. Geen idee wat dat kost tegenwoordig, sprak de verstokte dieselrijder.@ciclista: ik dacht juist dat de ring duurder was. Oh nee, da's heel ergens anders.