tja, ook mijn mening, maar die is dan weer persoonlijkHij is dus weggehaald bij Te Koop omdat het geen Alfa is ? Beetje jammer, zie liever dit te koop dan -pak em beet- een 146 1.4 met 300.000 km : ... hoewel ik natuurlijk niet zo in de verleiding gebracht moet worden
tja, ook mijn mening, maar die is dan weer persoonlijkHij is dus weggehaald bij Te Koop omdat het geen Alfa is ? Beetje jammer, zie liever dit te koop dan -pak em beet- een 146 1.4 met 300.000 km : ... hoewel ik natuurlijk niet zo in de verleiding gebracht moet worden
Dit is/was toch de jouwe????????????De mijne heeft ongeveer 255 PK (dankzij grotere inlaatkanalen), weegt 1245 kilo, heeft ruim 300 Nm en zit in 5.9 sec. op de honderd met een top van 250 km/u.....en dat alles zonder gebok en gekraak, in alle rust met een geweldig geluid.......
En wat is het verbruik van zoiets ongeveer?De mijne heeft ongeveer 255 PK ... zit in 5.9 sec. op de honderd met een top van 250 km/u....
Ach, wat maakt het uit, bij een Maserati let je daar volgens mij niet echt op..Het motorgeluid en rijplezier vergoeden dat weerEn wat is het verbruik van zoiets ongeveer?De mijne heeft ongeveer 255 PK ... zit in 5.9 sec. op de honderd met een top van 250 km/u....