Graag jullie reactie op mijn kijk op de dingen qua 105 remmerij.
jullie doen maar moeilijk, geven bakken met geld uit en waarom?
Als wij in de Trofeo gewoon uit komen met standaard 2.0 schijven en klauwen, met alleen een behoorlijk remblok, waarom zouden jullie voor je straat auto wat anders doen? Leg me dat eens uit?
En dan, dan heb je ingewikkelde klauwen en schijven, die als ze versleten zijn weer veel geld gaan kosten wegens opnieuw draaien en frezen etc. ?
En dan nog aan het einde een remblokkie van een geeltje van de Brezan erin?
Investeer nou eerst eens in een behoorlijk remblok, van Hawk of SBS, en niet die troep van Pagid of green stuff, en ook niet in een echt raceblok van Ferodo, maar in een semi comp blok (of lange afstand race blok) van Hawk of SBS.
Tuurlijk kost dat ook een aardige duit, maar dan ben je toch gewoon KLAAR?
Wat is nou eigenlijk het probleem hier? Of gaat het er alleen om wie er de fraaiste en meest vette oplossing verzint?
Ben ik gauw klaar. Even shoppen bij Wilwood of zo, en klaar is kees. Alleen remt dat veel te bruusk en is alle gevoel uit je pedaal weg.
Heeft iemand hier ( behalve ik blijkbaar) ervaring met dergelijke blokken? Ik kan met mijn Berlina zo het circuit op met mijn Hawk blokken, rem alles eruit , hou mijn schijven heel, en rij vervolgens net zo makkelijk weer naar huis toe. Ik had zulke blokken in mijn GTam replica, waarmee ik alle mogelijke vrij rijden dagen deed, en remde echt van alles zoek. Nogmaals: LEG MIJ UIT WAAROM JULLIE ZO MOEILIJK DOEN??????

Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end