Mjah, ik weet nog wel een leuke Chopard die op mijn verlanglijstje staat... maar ja..... rond de 4.000 euro...Ik ben nog wel zot van I.W.C , Chopard en Blancpain maar vind die onbetaalbaar .
Mjah, ik weet nog wel een leuke Chopard die op mijn verlanglijstje staat... maar ja..... rond de 4.000 euro...Ik ben nog wel zot van I.W.C , Chopard en Blancpain maar vind die onbetaalbaar .
Just , Diele .@Manu De naam die we laatst niet wisten was: Christiaan van der Klaauw.
Kunt ge dat hier niet onmiddellijk verwijderen ? Als mijnen Novantamanu dat ziet , komt het jaarbudget voor de@Snooker & novantamanu, deze bedoelde ik:
Oris is wat mij betreft een aanrader . Zwitsers en mechanisch . ( Er zijn er ook met quartz )Wat vindt iemand met verstand van horloges (90Manu) van Oris ??? Overweeg aanschaf....
Eigenlijk niet in die prijsklasse . En inderdaad , hun mechaniek is mooi , hoogstaand en betrouwbaar maar gemaakt door ETA .Heb je andere suggesties voor andere "echtere" horloges in die prijsklasse ?
edit; de reden dat ik dit vraag is dat het verhaal over het mechaniek me verrast. Ze kokketteren nogal met hun "High-Mech" status, pronken met het binnenwerk. Wat dus niet hun eigen is begrijp ik ?
Waarschijnlijk niet..Eigenlijk niet in die prijsklasse . En inderdaad , hun mechaniek is mooi , hoogstaand en betrouwbaar maar gemaakt door ETA .
Maar dit wordt zonder twijfel een te zware uitleg om op te schrijven .
Kom je morgen naar Registerdag , dan zetten we ons wel even aan den babbel ?
Manu .
Zit er al in...'t Is goed . Als jij dan , als overtuigde groene jongen , een elekromotor in je Alfa dropt .
Die ga ik onthouden voor als ik een nieuw batterijtje in m'n swatsj moet
(eigenlijk voor als mijn baas/collega een horloge-probleem heeft. Hij verzamelt ze ook, is absoluut ebay-addict, en sinds hij een IWC kocht is mijn interesse ook gewekt. Die dingen zijn alleen nogal kostelijk )