Wel jammer dat er 3 idioten (rode 155, Groene Bertone en een Fiat Coupe)waren die tijdens de rit zonodig iedereen voorbij moesten..Dat ze hun eigen leven in gevaar willen brengen met deze rijstijl moeten ze zelf weten maar laat mij en m'n gezin hier aub buiten.
Wij hebben meerdere klachten gehad over deze personen. Ik weet wie het zijn en heb ze er op aangesproken. Ik heb ze aangegeven dat wij dit soort acties niet acceptabel vinden, en dat dit absoluut niet de doelstelling van de club is en mensen die in clubverband deze kamikaze acties uithalen, beter onze club kunnen verlaten. Dit past in onze beleving niet bij SCARB leden. Wij als organisatie zullen ons alsnog beraden wat voor vervolg actie we zullen ondernemen tegen deze SCARB leden.
Voor de rest wil ik jullie namens Rene, Theo J, alle helpers, Registerleiders en mijzelf heel hartelijk bedanken voor jullie zeer positieve reacties en lof uitingen voor deze dag. Het is heel erg prettig om van je leden heel duidelijk te vernemen wanneer je de juiste mix gevonden hebt om van de Registerdag een geslaagd evenement te maken. Aan de ander kant was de "grote baas" van Golden Tulip ( ja ook hij was zeer benieuwd) erg onder de indruk van onze dissipline bij het parkeren in de weide, orde en netheid en niet te vergeten de manier waarop wij als leden onderling met elkaar omgaan. DIt compliment is uiteraard voor ons allemaal bedoeld omdat het voor hun de eerste keer was dat er een auto evenement van deze orde bij de Wipselberg plaats vondt, en wij met elkaar als grootste Alfaclub van Nederland een uitstekend visitekaartje achter gelaten hebben.
Wij hopen jullie volgend jaar allemaal weer op de Registerdag 2007 te mogen begroeten en uiteraard hopen we dan het aantal van
201 deelnemende auto's te overtreffen.