krek de goeje Kas!Weer terug van een enerverende dag. Ik ben aan de strepsils momenteel.
Is dit`m Cor? Of heb ik de verkeerde voor? Wel een prachtige auto iig.
heb je toch niet met m'n griepvirus aangestoken hoop ik...
krek de goeje Kas!Weer terug van een enerverende dag. Ik ben aan de strepsils momenteel.
Is dit`m Cor? Of heb ik de verkeerde voor? Wel een prachtige auto iig.
nee, leek me beter van niet, Corry heeft ons vakkundig en veilig naar Grunn'n gebracht...Registerdag was zeker een goed plan. Top lokatie en veel leuk volk. Het forum was weer goed aanwezig. Vanwege de tijd de rit niet gereden maar de juul had er zin in. Zijn er nog meer mensen op de heenweg aangehouden door een man met een baard en een volvo 850? Of hij foto's mocht maken? Hebben we natuurlijk toegestaan. (Dacht even dat het @@ in vermomming was.........)
@Cor, nog zelf naar huis gereden?
Gave foto:
Lijkt wel een CD-hoesje
Cover-design by Kristal Klier
Met stip . op 1
Gave foto:
Lijkt wel een CD-hoesje
Cover-design by Kristal Klier
Met stip . op 1
Inderdaad ...
Mijn bijdrage is eindelijk in een albummeke geraakt .
De fotookes van Manu moeten nog door de baas zelf goedgekeurd worden , dus dat is voor vanavond .
Verder vond ik het toch ook jammer dat er een aantal mensen zijn waar ik niet mee gepraat heb ,
maar misschien maar goed ook , want ik ben nu maar amper de "Spidergang" uitgeraakt
Er zit daar nu iemand in de Ardennen met een Hollandse gazet opgescheept ...
( De Gentse tripel hebt ge nog tegoed , de Zeeuwen zijn der nu mee weg )
Ik heb ook de indruk dat het fotookesvirus alom heeft toegeslagen , dus bedankt iedereen
voor de prachtige bijdragen , in het bijzonder de foto's van mijzelf in "groene omgeving " natuurlijk .
Er waren ook uiteraard weer laatkomers die dachten dat ze op een tango-evenement waren beland ...
...maar voor de rest was het allemaal SUPER
Kristal
PS : Ik heb er ook een rood hoofd aan overgehouden . Dacht eerst dat het was van het kussen van al
die ongeschoren Alfisten , maar toen Manu en Frank der ook last van bleken te hebben , heb ik me toch
maar met Aftersun ingesmeerd
@ fRank: Anders ik wel!goed weer!!
(de harses verbrand nota bene!)
Grtz, fRank
Persoonlijk vind ik dat deze foto hier niet mag ontbreken
het zijn namelijk de mensen die voor dag en dauw zijn opgestaan voor onze fantastische dag.
ps foto geleend van de clubsite
grt rogeralfa