Mag je deze lijm verwijderen met nagellakverwijderaar (dissolvant) of tast dit je lak aan? Kan het natuurlijk proberen, maar vraag het liever. Heb geen zin om mijn lak mee op te lossen.
Of heeft er iemand anders een tip

Een Nederlandse auto geimporteerd, KoenHeb vandaag wat stickers verwijderd van mijn 33. Alles goed gelukt met fohn. Alleen de sticker van NL deed lastig.Sticker is wel perfect verwijderd maar er blijft lijm aan de lak hangen.
Mag je deze lijm verwijderen met nagellakverwijderaar (dissolvant) of tast dit je lak aan? Kan het natuurlijk proberen, maar vraag het liever. Heb geen zin om mijn lak mee op te lossen.
Of heeft er iemand anders een tip
Dat dacht ik dus ook, vandaar mijn vraag. Jouw antwoord bevestigt dus mijn vermoeden.NIET met nagellakverwijderaar, tenzij je tot op de blanke plaat wilt reinigen!
Beide: het plakt nog een beetje en ik kan nog duidelijk de NL lezen. Het lijkt net of die er ingeperst staat in mijn lak.Zit daar nog echt lijm dan? Plakt het of is het de verkleuring van de sticker?
En die wil je er zeker echt wel afhebben heBeide: het plakt nog een beetje en ik kan nog duidelijk de NL lezen. Het lijkt net of die er ingeperst staat in mijn lak.Zit daar nog echt lijm dan? Plakt het of is het de verkleuring van de sticker?
Butywat? Sorry, maar ken ik niet.Wasbenzine, als dat niet werkt butylacetaat.