TurboMarc heeft weer een werkende turbo, by the way. Gistermiddag "even" vervangen onder het genot van de kater van K-dag. Maar goed dat ik het al een paar keer eerder gedaan heb

(waaronder een keer op de paddock, met succes overigens). Dumpvalve lijkt nu ook goed te werken. Even in de gaten houden, want zoveel turbo's hebben we niet meer op voorraad (zeg maar 0 dus...)
Marc heeft ondertussen de passagiers-stoel er in gezet voor de "sponsor" dag 7 mei. Wordt wel leuk. Collega's en vrienden uitgenodigd om een ronde mee te rijden. Helaas kon ik ze niet overtuigen om ook echt sponsor te worden
Hier nog wat foto's van de Harc dag, van de Alfa vrienden. Beetje aan het oefenen met m'n nieuwe digitale spiegelreflex. Valt nog niet mee, maar gaat wel goedkomen...

Zie ik dat nou goed, wordt er een Alfa ingehaald door AX met TurboMarc als passagier

Dré, is dit die gele Dondervoort waar je eventjes mee speelde?

Kijk, zo hoort het. Dollen met die porsches, Bralfa!

Ronald in aktie in Gerlach (kan iemand 'm een link sturen, heb z'n mail adres niet)

Het RS setje mag nog wel wat strakker aangeschroefd worden, zo te zien Alberic

Hij ligt nog niet helemaal recht. Jammer dat ik geen foto's van die van ons kon nemen in Gerlach (want misschien ligt ie niet veel rechter)

Bralfa gaat steeds harder!

Ja hoor, het is 'm echt. Kijk maar, dat brilletje. Kan echt niet hoor. In een Franse auto, als passagier, nog lachen en zwaaien ook!!!!

Ronald nog een rondje...

En harder...!

Hij ligt toch wel strak, eigenlijk...

Heeft ie ze nou ingehaald of wordt ie ingehaald???

Kijk die spanning op z'n gezicht. Ja ja, die is aan het inhalen!!!!

Wie was dit? Mooie kar.

Zie de bestuurder van de Porsche? Kijk 'm in z'n spiegel kijken. Wel netjes. En leuk voor Ronald, want die gaat 'm inhalen!