Ram6

RE: Ik moet mijn meisje weer mee naar de film nemen....

vr mei 19, 2006 19:19

Ik het er een jaartje of 2 geleden een stuk in mogen sturen van Ram6, en was meteen helemaal hooked!!
En dus kon ik de 75 V6 toevoegen aan mijn 'lijstje moet ik absoluut nog een keer hebben'
Ik had trouwens niet verwacht dat hij deze bella nog ooit zou verkopen
@Toine: Ik eigenlijk ook niet :oops: , maar het kan wel eens anders lopen dan verwacht! :wink:
En waar rijdt Ram6 nu mee?Geen 75's meer?
@Gtvco: Alfa (75) loos KAN natuurlijk niet!!!! :wink: :wink:
"Dagelijks vervoer" is al een tijdje een rosso Alfa75 2.0 TS en ik heb m`n 75 3.0 V6 QV project nog! :D
Aangezien ik nu niet meer met de 3.0 QV kan rijden, geeft dat wat extra druk om weer eens aan `t project te beginnen!! :wink:

Trouwens viel het afscheid van m`n 75 3.0 V6 QV best wel mee:

Afbeelding

.................................... NOT ! [maar een klein beetje in scene gezet...] :wink:

@Yuri: Héél véél plezier en genot met je bella macchina!! Hij`s in goede handen! :wink: :D

GRT, Ram6

Rockcity
Advanced Member
Advanced Member

vr mei 19, 2006 19:57

Je weet in ieder geval dat je geliefde V6 bij een andere liefhebber terecht is gekomen, en ook nog in de buurt blijft!!
Enne, good luck met de racer!!! :thumbs:
Ciao, Toine

156 2.0 JTS 2002
Ducati Monster 1200 R 2016

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Ik moet mijn meisje weer mee naar de film nemen....

vr mei 19, 2006 20:42

Trouwens viel het afscheid van m`n 75 3.0 V6 QV best wel mee:

Afbeelding

.................................... NOT ! [maar een klein beetje in scene gezet...] :wink:

@Yuri: Héél véél plezier en genot met je bella macchina!! Hij`s in goede handen! :wink: :D

GRT, Ram6
Wát een wereldfoto! Marian en ik hebben er echt om in een deuk gelegen!

Ik zal de 75 eerst nog wet opkalefateren (dat bumperkapje, dashboard fiksen, radioo-probleempje wegwerken, sationairloop bijregelen, misschien een demperloze pijp eronder) en dan kom ik wel een keer langs. Afscheid nemen bestaat niet. Of zoiets :wink:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Rockcity
Advanced Member
Advanced Member

vr mei 19, 2006 21:56

Afscheid nemen bestaat niet. Of zoiets :wink:
AAAAAARGHH!!! NIET WEER DIE ITALIAANSE KWIJLEBAL :schrik:

Wat betreft de foto, die is inderdaad super!
Ciao, Toine

156 2.0 JTS 2002
Ducati Monster 1200 R 2016

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

vr mei 19, 2006 23:27

Ja Ram6,
Dat is inderdaad jammer. Hele mooie wagen weggedaan. Gelukkig in goede handen terecht gekomen.

Maar Yuri 75, je vriendin vindt hem toch ook mooi?

Ik heb verleden jaar een 75 Imola 1.8 ie gekocht voor een grijpstuiver, om een jaar mee te rijden.
Foeilelijk vond mijn vrouw de 75, maar ja na een jaar zou de wagen toch weggaan.
Nu is ze er helemaal weg van. Problemen om hem door de APK te krijgen, voorruit van Diele, spullen van E-bay (tot een radiator uit Zwitserland).
Een rekening die hoger is dan de aanschafprijs, maaaaaar hij mag niet meer weg hoor. Hij moet blijven.

Een 75 is en blijft toch een heerlijke wagen.

Ik denk dat je vriendin stilletjes toch erg blij is met de nieuwe!

ik vind hem prachtig :thumbs:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za mei 20, 2006 09:27

En ik ga hem nog mooier maken:

* 'Oranje' dashboard (vind ik gewoon heel gaaf)
* Elektrieke achterruiten
* Het bumperkapje dus
* Frisse bestuurdersstoel zoeken (niet doorgezeten, maar een beetje sleet- mag het na 320.000 km? zul je net zien dat ik laatst perfecte QV stoelen verkocht heb)
* Brulpijp-project (Ik denk aan demperloos, misschien met wel een einddemper)
* Elektrieke spiegel rechts fiksen (haal ik wel van de reeser, scheelt weer gewicht)

en mijn meisje vindt deze inderdaad ook mooi. Mental note: zwarte en witte 75's blijven kopen. Mental note 2: de turbo van Dré is zwart :idea: :wink: 8)

En bekijks heb je er ook nog mee. Niet aleen op mijn werk vinden ze het een super-auto, ook op de weg al opgestoken duimen gehad (een Saab 900 Turbo rijder, een 33-rijder met passagier). Toch raar, want het is 'gewoon' een standaard QV, maar kennelijk trekt-ie echt de aandacht...

Marian
Member
Member

za mei 20, 2006 15:21

Ja Ram6,
Dat is inderdaad jammer. Hele mooie wagen weggedaan. Gelukkig in goede handen terecht gekomen.

Ik denk dat je vriendin stilletjes toch erg blij is met de nieuwe!:
Ja, in goede handen is de auto zeker gekomen. En ja, ik vind hem inderdaad ook erg mooi. Op zich maakt het me niet veel uit wat voor auto Yuri heeft, ik heb namelijk mijn eigen auto :wink: 8) En toch begint bij mij nu het Alfa-virus ook op te komen :oops: , ik kan er niets aan doen. Mede door dit leuke forum, de mooie witte die Yuri had en nu deze zwarte.... Zolang mijn AX nog goed is ben ik een tevreden mens, maar wie weet wat een ooit erop volgende auto voor merk zal hebben :whistle

En zo'n leuke foto, Ram6! Echt heel hard om gelachen :lol:
Laatst gewijzigd door Marian op za mei 20, 2006 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za mei 20, 2006 15:22

Ja Ram6,

Ik denk dat je vriendin stilletjes toch erg blij is met de nieuwe!:
Ja, in goede handen is de auto zeker gekomen. En ja, ik vind hem inderdaad ook erg mooi. Op zich maakt het me niet veel uit wat voor auto Yuri heeft, ik heb namelijk mijn eigen auto :wink: 8) En toch begint bij mij nu het Alfa-virus ook op te komen :oops: , ik kan er niets aan doen. Mede door dit leuke forum, de mooie witte die Yuri had en nu deze zwarte.... Zolang mijn AX nog goed is ben ik een tevreden mens, maar wie weet wat een ooit erop volgende auto voor merk zal hebben :whistle
Ooit, ooit komt er een GT 3.2...

Edit: stel, ik geef je een rode 75 turbo 1e serie in bruikleen, ga je er dan in rijden? :wink:

Re-edit: slecht plan...

Terug naar “Het Forum Café”