En ik geloof niet dat onze Panda ooit in zo'n goed Italiaans gezelschap is geweest

Wel met open dak, hebben wij ook wel eens gehad, was toch best een leuk karretje.Zoooooooooooooo Maxtor
dus dat pandatje was van jou![]()
volgend jaar zien we graag de type 1![]()
het zij je vergeven![]()
grt rogeralfa
jazeker!!!Is het trouwens iemand nog opgevallen dat er allemaal 'niet-italiaanse' mensen bij de uitgang stonden? brrrr allemaal golfjes en hondaatjes enzo Zouden ze jaloers zijn?
Shit zeg, ik meende je auto al te herkennen. Mijn auto stond achter de stand van onze club (artc 155), we hadden wel samen op kunnen rijdenHallo!
vandaag met mn 75 naar Assen geweest, heb er nog een aantal foto's gemaakt die ik jullie niet wil onthouden, veel plezier met kijken! mijn verslagje komt nog wel...
http://www.mijnalbum.nl/Album=CPA7TSSJ
wou alleen ff zeggen: zoek de overeenkomsten tussen deze 2 foto's, leg nog wel uit hoe of wat voor de gene die het niet snappen
Zou ik foto: "Assen 2006 110.JPG" in groot formaat mogen? De auto van een vriend staat daar namelijk op.Een kleine compilatie van 168 foto's kunnen jullie ook hier zien: voor degene die er tussen staan en een grotere foto willen hebben heb ik nog de originele formaat bewaard op mijn harde schrijf (1600 x 1200) van de eerste 140 foto's, de rest van de overgebleven 28 foto's heb ik echter van iemand anders ontvangen.
Viva Italia 2006 in Assen
heeft er nu niemand een foto van mijn 33 16v mat witte o.z. superturismo's.
heb jij deze in groot formaat voor mij? mijne 75 staat helemaal achteraan er opEen kleine compilatie van 168 foto's kunnen jullie ook hier zien: voor degene die er tussen staan en een grotere foto willen hebben heb ik nog de originele formaat bewaard op mijn harde schrijf (1600 x 1200) van de eerste 140 foto's, de rest van de overgebleven 28 foto's heb ik echter van iemand anders ontvangen.
Viva Italia 2006 in Assen
Respect voor jou 33!!!! Wat een toppertje!! Ik reed in die licht blauw 156 V6 achter je aan!heeft er nu niemand een foto van mijn 33 16vmat witte o.z. superturismo's. vond zelf nogwel dat ie er zo netjes bijstond.