juist de 156 rijdt absoluut ook leuk maar de 33 heeft de voorkeur.Denk juist ook daarom.![]()
Is dan ook "home" made.
Goed dat de 156 weer losgelaten is waar ie voor gemaakt is.
NB geen olielekkage gezien ondanks de vermoedelijke lekke keering Martin.
juist de 156 rijdt absoluut ook leuk maar de 33 heeft de voorkeur.Denk juist ook daarom.![]()
Is dan ook "home" made.
Goed dat de 156 weer losgelaten is waar ie voor gemaakt is.
Yep vond ik ook dank u en dan te bedenken dat:Dat is echt een snelle tijd. De week ervoor op de HZT Escorts, TVR Griffith/ Marcos spectaculair snel rond zien gaan en heb weer eens gezien dat met een rondetijd van 2.06 het zeer rap gaat.
Kijk dat is alleen maar goed, maar de sleutelsmurfen hadden het over dikke nokstokken. Dat zou dus betekenen dat het een illegale cupmotor is of dat hij later is aangepast, ik dacht n.l. dat de cupmotor origineel was met alleen een aangepast motormanagement.juist de 156 rijdt absoluut ook leuk maar de 33 heeft de voorkeur.Denk juist ook daarom.![]()
Is dan ook "home" made.
Goed dat de 156 weer losgelaten is waar ie voor gemaakt is.
NB geen olielekkage gezien ondanks de vermoedelijke lekke keering Martin.
2 rond moet dus mogelijk zijn met de goede omstandigheden?]
Yep vond ik ook dank u en dan te bedenken dat:
Enorme tegenwind op het rechte stuk
Weinig grip door iet wat neerslag (was minimaal)
Matador slicks ipv de gebruikelijke Michelins
Juist met de 33 dan wel2 rond moet dus mogelijk zijn met de goede omstandigheden?
Kijk dat is alleen maar goed, maar de sleutelsmurfen hadden het over dikke nokstokken. Dat zou dus betekenen dat het een illegale cupmotor is of dat hij later is aangepast, ik dacht n.l. dat de cupmotor origineel was met alleen een aangepast motormanagement.juist de 156 rijdt absoluut ook leuk maar de 33 heeft de voorkeur.Denk juist ook daarom.
Goed dat de 156 weer losgelaten is waar ie voor gemaakt is.
NB geen olielekkage gezien ondanks de vermoedelijke lekke keering Martin.2 rond moet dus mogelijk zijn met de goede omstandigheden?]
Yep vond ik ook dank u en dan te bedenken dat:
Enorme tegenwind op het rechte stuk
Weinig grip door iet wat neerslag (was minimaal)
Matador slicks ipv de gebruikelijke Michelins
klopt helemaal.De TS 16V motoren van de 156 Challenge Cup auto's zijn voorzien van "dikke" nokkenassen en zuigers met een hogere compressie. Dit icm met de juiste motormanagement goed voor 185 pk.
In de cup reden de 156 Challenge autos onder goede omstandigheden rond de 2 minuten op Zandvoort.
juist maar die vinden we welDennis, Christiano en diverse anderen zaten al op deze tijd dacht ik...
En dan natuurlijk de 33 van Louis H met twee minuut rond![]()
nog ietsje meer dan 4 seconden vinden dus...
![]()
Das ook de sport!
Ja ssssssssssssst (das voor de insiders: Tim de Leeuw)Wat zit er in de kofferbak? Een ontvoerde leeuw?
1100 kg plus 100 is 1200 kg. Wat maakt het uit het is toch een suffe perekist. De 156 bedoel ik hoor voordat ik Tim op mijn dak krijgdas dan flink wat ballast....
![]()
doe m de groeten!
Rik