(Jongens, hij lijkt wel aardig zo, die TurboMarc. Maar tegen z'n kleine broertje is ie af en toe best gemeen hoor!)
Goeie tipDa's nog eens een tip om 1 van die ringen eraf te halen, of niet dan!
Wie niet horen wil moet voelenDankjewel broer. Heb ik daarmee die slechte start en eerste ronde weer goedgemaakt dan, of nog niet![]()
(Jongens, hij lijkt wel aardig zo, die TurboMarc. Maar tegen z'n kleine broertje is ie af en toe best gemeen hoor!)
eerdaags een stoeltje vrij????Wie niet horen wil moet voelenDankjewel broer. Heb ik daarmee die slechte start en eerste ronde weer goedgemaakt dan, of nog niet![]()
Heb je je race licentie nou al eens?????eerdaags een stoeltje vrij????
Heb je je race licentie nou al eens?????eerdaags een stoeltje vrij????
Jullie waren er waarschijnlijk zelf ook wel opgekomen, zo baanbrekend is het nietGoeie tipJe hebt gelijk Dennis! Zonder jou hadden we het nooit gered
![]()
Jammer dat het bij jou niet hetzelfde effect had, ha ha(da`s ook meteen de eerste en de laatste keer dat je het voor me opneemt, of niet
?)
Borgringen voor hoogteverstelling achterveren (RS setje). Hij stond al op z'n laagst achter, maar om nog ff ruim een cm'tje lager te gaan moet je te onderste ring weghalen en dan de ring waar de veer op leunt helemaal plat tegen de achterbrug aandraaien (hoeft ie ook niet meer geborgd te worden).nou word ik wel reuze benieuwd om welke ringen het gaat zeg!!!
Ohw.... dacht dat je niet lekker in je stoeltje zat....Borgringen voor hoogteverstelling achterveren (RS setje). Hij stond al op z'n laagst achter, maar om nog ff ruim een cm'tje lager te gaan moet je te onderste ring weghalen en dan de ring waar de veer op leunt helemaal plat tegen de achterbrug aandraaien (hoeft ie ook niet meer geborgd te worden).nou word ik wel reuze benieuwd om welke ringen het gaat zeg!!!