Eindelijk zo ken ik jullie weer,de meligheid ten top
Eindelijk zo ken ik jullie weer,de meligheid ten top
Net als Gremlins?Ktu het worden er meer.
Ze zijn eindelijk weer es vrolijk, laat ze tochWaar gaat dit nou over??
Jawel....maar ik ben de draad een beetje kwijt.......wuppies, chips, bier, bitterballen....??Ze zijn eindelijk weer es vrolijk, laat ze tochWaar gaat dit nou over??
Heel simpel Pescina: je biedt ze bitterballen aan en dan is men zo paranoia dat ze denken dat het vermomde bruine Wuppies zijn. Vind het prima zolang de KL met rust wordt gelatenJawel....maar ik ben de draad een beetje kwijt.......wuppies, chips, bier, bitterballen....??Ze zijn eindelijk weer es vrolijk, laat ze tochWaar gaat dit nou over??
En nog iemand die zit te schelden
Zag er net een oranje pluizenbol mee aan de haal gaan, leek wel een bitterbalVind het prima zolang de KL met rust wordt gelaten
Helemaal mee eensHeel simpel Pescina: je biedt ze bitterballen aan en dan is men zo paranoia dat ze denken dat het vermomde bruine Wuppies zijn. Vind het prima zolang de KL met rust wordt gelatenJawel....maar ik ben de draad een beetje kwijt.......wuppies, chips, bier, bitterballen....??Ze zijn eindelijk weer es vrolijk, laat ze toch
En nog iemand die zit te schelden
Als het een voorwaarde is voor iedereen om zichzelf bekend te maken op dit forum, zal ik niet meer aanwezig willen zijn.
Nou niet weer beginnen Denk nou maar aan wuppies vermomd als bitterballenAls het een voorwaarde is voor iedereen om zichzelf bekend te maken op dit forum, zal ik niet meer aanwezig willen zijn.
Dan: zeer graag..... Het gezeur komt uit één hoek.
Daaaag