Of natuurlijk de Nissan Cherry:
AAGH!!! (nachtmerrie) De slechtste waardeloze auto die ik ooit bezeten heb!!! Wat een incomplete bende (en nee geen verhalen van mijn 205 je deed het best.) Ik had een echte ellendeling van een 309 GTI....ja iedereen maakt fouten...Deze misschien, omdat het een leuk gooi- en smijtijzer is (niet lachen! ga er maar eens mee rijden):
Toch is de het bestuur van de 145 club gevraagd of ze niet na willen denken om een register op te starten... Ik geloof ook niet dat het niet toegestaan is om met een 145/146 op het Spettacolo Sportivo te komen. Maar op de paddock is er in principe alleen plek voor de registers en de deelnemers aan verschillende activiteiten. Is nu eenmaal zo op Zandvoort; te weinig plek... Vorig jaar stonden we met de 164's ook nog voor het viaduct, dit jaat niet meer, eindelijk...Een 145/146 heeft echt wel n hoog Alfa gehalte. Zeker de Qv/Ti. Ik heb die anti 145/146 verhalen van "Alfisten" nooit begrepen. Belachelijk dat de 145/146 niet word toegelaten tijdens Spettacolo Sportivo onder het motto geen plek !!
Leo.
De Léon etc....Alle?
heb je voorbeelden hiervan behalve de Leon etc?
Fout! Dat model niet.Jij denkt aan jouw raadsel? (reeds vlees kledingstuk)
De Léon etc....Alle?
heb je voorbeelden hiervan behalve de Leon etc?
Nee man! Dan heb je zeker ook nooit van dichtbij gekeken... die huidige generatie seats zijn allemaal busjes.. (Toledo, Altea en Leon) .....Over modern spul: Ik vind dat de altea een alfa is....(van binnen heb ik nooit gekeken)
Maar dat Sudje is wel véél mooierLijkt op...Ik vind zo'n Leon Cupra R best mooi om te zien.....