Ow, dan is Manu's spel overbodig, als je zelf een spel hebt.Mijn toestel heeft het even laten afweten , dus ze komen bijna allemaal uit dat fantastisch spelVerder geen kramp of spierpijn in je wijsvinger, volgens mij heb je alleen door dat schermpje zitten turen.
Maar mooie pics zoals altijd.![]()
Alle credits aan Manu dus![]()
Maar binnenkort krijg ik ook een nieuwe![]()
Kristal
Manu zijn spel blijft meer dan ooit nodig , want we gaan hoogstwaarschijnlijk dezelfde kopen . Kunnen we makkelijk onderdelen uitwisselenOw, dan is Manu's spel overbodig, als je zelf een spel hebt.Mijn toestel heeft het even laten afweten , dus ze komen bijna allemaal uit dat fantastisch spelVerder geen kramp of spierpijn in je wijsvinger, volgens mij heb je alleen door dat schermpje zitten turen.
Maar mooie pics zoals altijd.![]()
Kristal
Mag zn spel en hij dan nog wel mee, of worden ze aan de kant gezet.
Dan kunnen er dus stukken van zijn spel in uwen spel, ik vat m.Manu zijn spel blijft meer dan ooit nodig , want we gaan hoogstwaarschijnlijk dezelfde kopen . Kunnen we makkelijk onderdelen uitwisselenOw, dan is Manu's spel overbodig, als je zelf een spel hebt.Mijn toestel heeft het even laten afweten , dus ze komen bijna allemaal uit dat fantastisch spel![]()
Kristal
Mag zn spel en hij dan nog wel mee, of worden ze aan de kant gezet.![]()
Kristal
Hé dan kan ik meedoen met onderdelen uitwisselen want ik heb zo'n zelfde spel maar dan in een andere kleurManu zijn spel blijft meer dan ooit nodig , want we gaan hoogstwaarschijnlijk dezelfde kopen . Kunnen we makkelijk onderdelen uitwisselenOw, dan is Manu's spel overbodig, als je zelf een spel hebt.Mijn toestel heeft het even laten afweten , dus ze komen bijna allemaal uit dat fantastisch spel![]()
Kristal
Mag zn spel en hij dan nog wel mee, of worden ze aan de kant gezet.![]()
Kristal
Hé dan kan ik meedoen met onderdelen uitwisselen want ik heb zo'n zelfde spel maar dan in een andere kleur
nee, géén groen!
Mijn spel is perfect! Enorm zoombereikHé dan kan ik meedoen met onderdelen uitwisselen want ik heb zo'n zelfde spel maar dan in een andere kleur
nee, géén groen!![]()
![]()
![]()
Geen probleem . Ik ga mij trouwens wel een zwarte bestellen , dus dat wordt nog vechten thuis![]()
Nog tevreden van Uw spel , ondanks de kleur ?![]()
Kristal
Manu wil daar resultaten van zienMijn spel is perfect! Enorm zoombereikHé dan kan ik meedoen met onderdelen uitwisselen want ik heb zo'n zelfde spel maar dan in een andere kleur
nee, géén groen!![]()
![]()
![]()
Geen probleem . Ik ga mij trouwens wel een zwarte bestellen , dus dat wordt nog vechten thuis![]()
Nog tevreden van Uw spel , ondanks de kleur ?![]()
Kristal![]()
![]()
pb-tje want we raken mijlen offtopic
Serieus hoor , hij heeft eindelijk de hele bijbel uitgekregen en het begint stilaan goed te lukken . Hij is dus wel erg nieuwsgierig naar resultaten van jouwentwege![]()
Kristal
Mooie plaatjes!Prachtig dagje gehad gisteren , ondanks het wisselvallige weer en de Duitstalige omroeper![]()
Voor de AR Challenge scheen het zonnetje volop ... Wat een superbeeld !!!
Nog een leuke bekende gespot ook![]()
Meer lekkers hier![]()
Kristal