Dit forum wordt professioneel beheert, waardoor deze kennisbron ook gegarandeerd is in de vele komende jaren.
Door nu meer van hetzelfde op te zetten, wordt de kennis ook verdeeld over meerdere sites en is het moeilijker vindbaar voor collega hobbisten.
Dus als je een forum begint, probeer er dan een originele spin aan te geven zadat er geen overlap ontstaat.
Anders heb ik ook uberhaupt geen reden om op jouw forum te komen, het is immers het zelfde aan dit forum.
Wellicht vinden vele mij nu mekkeren...
Euh, die van mij ook, is geen hobby-bob die een forumpje neer zet maar ik verdien tevens mijn brood (met beleg) met dit soort werk. Daarnaast weet ik wel hoe een forum 'werkt' aangezien ik 3 jaar geleden ok een Punto-club heb opgezet die vooral 'leefde' via een forum en die club is nogsteeds een groot succes. Het is van de ene kant misschien moeilijker te vinden, van de andere kant kun je juist ook stellen dat het voor een Giulia-eigenaar een stuk makkelijker is aangezien alles op het forum over 'zijn' of 'haar' auto gaat en de persoon niet hoeft te zoeken naar topics die over de desbetreffende auto gaan. Maar ben het in de regel best met je eens. Ik probeer op geen manier een concurrent te zijn en besef dat ik dat ik no-way zal worden. Er zijn echter ook genoeg mensen die niet de hele dag hier zitten en die vinden een klein gezellig forum misschien wel leuk. Je bent van harte welkom!
Nord, Busso en TwinSpark!
HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN:
http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!