wobbut
Advanced Member
Advanced Member

Wat is het fijn om een GTV6 te zijn... - APK goedgekeurd!

vr aug 11, 2006 18:08

Jawel, bijna in één keer goedgekeurd... Na het afstellen van de koplampen en vervangen van een stuurhuisrubber mag ie weer een jaartje! \:D/
Meteen lekker stukkie gaan sturen :driving:
Mito 1.4 MA TCT '10

JRX164
Member
Member

RE: Wat is het fijn om een GTV6 te zijn... - APK goedgekeurd

vr aug 11, 2006 18:36

=;
Laatst gewijzigd door JRX164 op vr jun 05, 2009 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Veloce
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

vr aug 11, 2006 18:40

Ik dacht al, wat hoorde ik opeens zo'n brul toen ik in de tuin was.....dat was jij dus! ;)
'65 Giulia 1600 Super
'67 GT 1300 Junior
'86 Spider 2.0 Veloce
'20 Giulia 2.0T

http://www.alfa-giulia.com

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

vr aug 11, 2006 21:14

Mooi toch :thumbs:

Veloce
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

za aug 12, 2006 18:22

Zeg, Wobbut. Waar in Maastricht woon jij eigenlijk ergens?
De laatste GTV6 die ik in Maastricht heb zien rondrijden was 3 jaar geleden. En heb jou dus ook nog nooit zien rondrijden...
'65 Giulia 1600 Super
'67 GT 1300 Junior
'86 Spider 2.0 Veloce
'20 Giulia 2.0T

wobbut
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Wat is het fijn om een GTV6 te zijn... - APK goedgek

za aug 12, 2006 23:43

Zeg, Wobbut. Waar in Maastricht woon jij eigenlijk ergens?
De laatste GTV6 die ik in Maastricht heb zien rondrijden was 3 jaar geleden. En heb jou dus ook nog nooit zien rondrijden...
Heb rondjes gereden in de buurt, ver kan dat dus niet zijn... :lol:

Hier in de buurt snort trouwens ook een grijze Bert rond. Werd d'r laatst een keer wakker van, zag nog net d'r kontje toen ik uit het raam keek 8)

Welke hoek zit jij?
Laatst gewijzigd door wobbut op ma aug 14, 2006 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Mito 1.4 MA TCT '10

Veloce
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

zo aug 13, 2006 00:20

Ben helemaal van de South-Side. Woon op St. Pieter, zowat naast 't Politiebureau. Ik weet 't, de Villawijk, alleen is mijn straat nou net de enige straat zonder Villa's daar... :(

Ik heb overigens altijd op de middelbare school gezeten op Belfort. Mijn vader werkt al heel lang op de Kennedyschool (en daarvoor de Olterdissen), en bijna al mijn vrienden wonen op Belfort/Daalhof. Dus kom daar redelijk vaak.....maar jammergenoeg heb ik je nog nooit gezien! :evil: Want dat zou m;n dag meteen weer goedmaken, als ik een GTV6 zie/hoor. :D

Die grijze Bert, is dat die rechtsgestuurde 2000GTV die ook op Marktplaats staat? Ik weet dat diegene werkt op de Meerssenerweg naast 't station, want daar zie ik 'm vaak staan. Op de foto in de advertentie zie je 'm ook geparkeerd staan, mischien een bekende straat?
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/ol ... 9346.html?

Ik mag overigens ook niet klagen qua Alfa's in mijn buurt. Tot 2 jaar geleden waren hier 5 (!) mensen met een oud type Spider binnen 4 straten!
Maar ik ben de enige die daarvan is overgebleven.....Maar sinds een jaar zijn er opeens veel Alfa's bijgekomen. Één straat verder heeft iemand nu een grijze 75TS, een stukje verder heeft iemand een bijna identieke 75 (ook TS meen ik). Ook is er weer iemand met een Spider, een 1300J type 2. En sinds vorige week heeft iemand op de Mergelweg een donkerrode GT1300 Junior!!! :thumbs: =P~
En ik kom ook iedere dag langs een zwart 156 GTA SW. En bij mijn werk staat wel een een s1300 Junior en een 33 type 2.
Eigenlijk opmerkelijk veel oud en leuk spul dus.

Zijn er overigens nog meer mensen uit Maastricht hier op 't forum? Wellicht eigenaren van de auto's uit mijn zo net opgenoemde rijtje?
De enige uit de buurt die ik zo verder kan opnoemen is Joël. (Die zijn 1750 Spider te koop heeft)
'65 Giulia 1600 Super
'67 GT 1300 Junior
'86 Spider 2.0 Veloce
'20 Giulia 2.0T

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

zo aug 13, 2006 00:26

Zijn er overigens nog meer mensen uit Maastricht hier op 't forum? Wellicht eigenaren van de auto's uit mijn zo net opgenoemde rijtje?
De enige uit de buurt die ik zo verder kan opnoemen is Joël. (Die zijn 1750 Spider te koop heeft)
Ik kom niet uit Maastricht, maar ik ben er weleens... Vorig weekend nog. Toen ik over de brug (vanaf de snelweg) reed kwam een (in het voorbijgaan smetteloze) rode Bert Brievenbus me tegenmoet =P~
It's not easy, being green (kermit)

wobbut
Advanced Member
Advanced Member

zo aug 13, 2006 10:45

Ben helemaal van de South-Side. Woon op St. Pieter, zowat naast 't Politiebureau. Ik weet 't, de Villawijk, alleen is mijn straat nou net de enige straat zonder Villa's daar... :(
> Heej, daar fiets ik iedere ochtend voorbij als ik over de Kennedybrug ga. Zal maandagmorgen eens een blik de straat in werpen!

Ik heb overigens altijd op de middelbare school gezeten op Belfort. Mijn vader werkt al heel lang op de Kennedyschool (en daarvoor de Olterdissen), en bijna al mijn vrienden wonen op Belfort/Daalhof. Dus kom daar redelijk vaak.....maar jammergenoeg heb ik je nog nooit gezien! :evil: Want dat zou m;n dag meteen weer goedmaken, als ik een GTV6 zie/hoor. :D
> Ben zelf import en ben direct na mijn middelbare schoolperiode naar Maastricht gekomen om hier te studeren. Is dus allemaal onbekend voor mij. Ik zal vanaf nu in elk geval uitkijken naar een Spider hier in de buurt!

Die grijze Bert, is dat die rechtsgestuurde 2000GTV die ook op Marktplaats staat? Ik weet dat diegene werkt op de Meerssenerweg naast 't station, want daar zie ik 'm vaak staan. Op de foto in de advertentie zie je 'm ook geparkeerd staan, mischien een bekende straat? http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/ol ... 9346.html?
> Wat ik zo snel kon zien heb je inderdaad gelijk.

Ik mag overigens ook niet klagen qua Alfa's in mijn buurt. Tot 2 jaar geleden waren hier 5 (!) mensen met een oud type Spider binnen 4 straten!
Maar ik ben de enige die daarvan is overgebleven.....Maar sinds een jaar zijn er opeens veel Alfa's bijgekomen. Één straat verder heeft iemand nu een grijze 75TS, een stukje verder heeft iemand een bijna identieke 75 (ook TS meen ik). Ook is er weer iemand met een Spider, een 1300J type 2. En sinds vorige week heeft iemand op de Mergelweg een donkerrode GT1300 Junior!!! :thumbs: =P~
En ik kom ook iedere dag langs een zwart 156 GTA SW. En bij mijn werk staat wel een een s1300 Junior en een 33 type 2.
Eigenlijk opmerkelijk veel oud en leuk spul dus.
> Hier nog niks gespot, behalve die grijze Bert dan. In mijn vorige wijk (Brusselse Poort) had de buurman een pracht van een 75 TS; Alfa Rosso, verlaagd, Ronals, mooie einddemper, gewoon helemaal af. Die heeft wel meegeholpen aan mijn voorkeuren... Ik had toen een 33 met dezelfde uiterlijke specs. Stond wel leuk naast elkaar :wink:

> Ben benieuwd of daar weer wat voor in de plaats komt!
Mito 1.4 MA TCT '10

Veloce
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

zo aug 13, 2006 21:05

Nou, ik woon op de N*tg*r*sweg. Zijstraat van de Glacisweg.
Maar de komende tijd zal daar toch niet veel te zien zijn. Want die Spider staat in de garage voor reparatie, en heeft nog geen nieuwe kentekenplaten (die waren gejat! :evil: ).
Normaal gesproken staat ie aan de overkant van de Maas in een stalling. (Ik laat je wel wat weten als ie een keer buiten staat, of als ik er mee in Belfort ben)

Ik zag net dat je mischien naar de Geleense Oldtimer-parade gaat. Ga je dan met de GTV6? Dan zie ik 'm dan mischien eens.
Vorig jaar ben ik ook al met een moderne Peugeot moeten gaan, en 't ziet er naar uit dat dat die jaar ook weer moet! :( Dus die parkeer ik maar fijn in een hoekje achteraf. Tenminste, ik verwacht niet dat ie 't dan opeens weer doet en dat de platen er zijn. Maar ik blijf hoop houden. [-o<
'65 Giulia 1600 Super
'67 GT 1300 Junior
'86 Spider 2.0 Veloce
'20 Giulia 2.0T

wobbut
Advanced Member
Advanced Member

zo aug 13, 2006 21:36

@Veloce; :thumbs: Wellicht tot zondag!
Mito 1.4 MA TCT '10

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

zo aug 13, 2006 22:44

goedgekeurd :thumbs:

kom trouwens best wel vaak in Maastricht. Heb in St Pieter wel ooit eens een DS zien staan....ook vlak bij de hermandad
156

GTV
Guru
Guru

zo aug 13, 2006 22:53

GTV's zijn bij mij altijd goedgekeurd :jumping:

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

zo aug 13, 2006 22:56

GTV's zijn bij mij altijd goedgekeurd :jumping:
:biggrin: :jumping:
156

Veloce
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

ma aug 14, 2006 14:17

goedgekeurd :thumbs:

kom trouwens best wel vaak in Maastricht. Heb in St Pieter wel ooit eens een DS zien staan....ook vlak bij de hermandad
Ja, klopt. Dat is recht tegenover het Politiebureau. Een donkerrode.
Is zelfs de daily driver van een vrouw met 3 kinderen! Respect daarvoor! =D>

Nu heeft hier iemand zich laatst ook een DS gekocht, en 't schuifdakontgrendeling werkte niet. Dus heeft die gene bovenop het schuifdak een deurklink gezet om hem open te kunnen doen.... :shock: :lol:
'65 Giulia 1600 Super
'67 GT 1300 Junior
'86 Spider 2.0 Veloce
'20 Giulia 2.0T

Terug naar “Het Forum Café”