Jawel, bijna in één keer goedgekeurd... Na het afstellen van de koplampen en vervangen van een stuurhuisrubber mag ie weer een jaartje!
Meteen lekker stukkie gaan sturen
Heb rondjes gereden in de buurt, ver kan dat dus niet zijn...Zeg, Wobbut. Waar in Maastricht woon jij eigenlijk ergens?
De laatste GTV6 die ik in Maastricht heb zien rondrijden was 3 jaar geleden. En heb jou dus ook nog nooit zien rondrijden...
Ik kom niet uit Maastricht, maar ik ben er weleens... Vorig weekend nog. Toen ik over de brug (vanaf de snelweg) reed kwam een (in het voorbijgaan smetteloze) rode Bert Brievenbus me tegenmoet
Zijn er overigens nog meer mensen uit Maastricht hier op 't forum? Wellicht eigenaren van de auto's uit mijn zo net opgenoemde rijtje?
De enige uit de buurt die ik zo verder kan opnoemen is Joël. (Die zijn 1750 Spider te koop heeft)
Ben helemaal van de South-Side. Woon op St. Pieter, zowat naast 't Politiebureau. Ik weet 't, de Villawijk, alleen is mijn straat nou net de enige straat zonder Villa's daar...
> Heej, daar fiets ik iedere ochtend voorbij als ik over de Kennedybrug ga. Zal maandagmorgen eens een blik de straat in werpen!
Ik heb overigens altijd op de middelbare school gezeten op Belfort. Mijn vader werkt al heel lang op de Kennedyschool (en daarvoor de Olterdissen), en bijna al mijn vrienden wonen op Belfort/Daalhof. Dus kom daar redelijk vaak.....maar jammergenoeg heb ik je nog nooit gezien! Want dat zou m;n dag meteen weer goedmaken, als ik een GTV6 zie/hoor.
> Ben zelf import en ben direct na mijn middelbare schoolperiode naar Maastricht gekomen om hier te studeren. Is dus allemaal onbekend voor mij. Ik zal vanaf nu in elk geval uitkijken naar een Spider hier in de buurt!
Die grijze Bert, is dat die rechtsgestuurde 2000GTV die ook op Marktplaats staat? Ik weet dat diegene werkt op de Meerssenerweg naast 't station, want daar zie ik 'm vaak staan. Op de foto in de advertentie zie je 'm ook geparkeerd staan, mischien een bekende straat? http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/ol ... 9346.html?
> Wat ik zo snel kon zien heb je inderdaad gelijk.
Ik mag overigens ook niet klagen qua Alfa's in mijn buurt. Tot 2 jaar geleden waren hier 5 (!) mensen met een oud type Spider binnen 4 straten!
Maar ik ben de enige die daarvan is overgebleven.....Maar sinds een jaar zijn er opeens veel Alfa's bijgekomen. Één straat verder heeft iemand nu een grijze 75TS, een stukje verder heeft iemand een bijna identieke 75 (ook TS meen ik). Ook is er weer iemand met een Spider, een 1300J type 2. En sinds vorige week heeft iemand op de Mergelweg een donkerrode GT1300 Junior!!!
En ik kom ook iedere dag langs een zwart 156 GTA SW. En bij mijn werk staat wel een een s1300 Junior en een 33 type 2.
Eigenlijk opmerkelijk veel oud en leuk spul dus.
> Hier nog niks gespot, behalve die grijze Bert dan. In mijn vorige wijk (Brusselse Poort) had de buurman een pracht van een 75 TS; Alfa Rosso, verlaagd, Ronals, mooie einddemper, gewoon helemaal af. Die heeft wel meegeholpen aan mijn voorkeuren... Ik had toen een 33 met dezelfde uiterlijke specs. Stond wel leuk naast elkaar
Zijn er overigens nog meer mensen uit Maastricht hier op 't forum? Wellicht eigenaren van de auto's uit mijn zo net opgenoemde rijtje?
De enige uit de buurt die ik zo verder kan opnoemen is Joël. (Die zijn 1750 Spider te koop heeft)
> Ben benieuwd of daar weer wat voor in de plaats komt!
GTV's zijn bij mij altijd goedgekeurd
Ja, klopt. Dat is recht tegenover het Politiebureau. Een donkerrode.goedgekeurd
kom trouwens best wel vaak in Maastricht. Heb in St Pieter wel ooit eens een DS zien staan....ook vlak bij de hermandad