Heeft iemand een suggestie voor een betaalbaar hotelletje o.i.d. in de buurt van Zandvoort?
Wil graag inschrijven voor rijstijlverbetering maar zie het niet zitten om 2 dagen achter elkaar vroeg vanuit Vlissingen naar Zandvoort te rijden.
camping de Branding, direct aan het Circuit.alternatief... een camping?
En, weet iemand die eentje in de buurt daar?
hihihihhihihihi, hoop dat de bewakers je s´nachts met rust latenik slaap in mijn rees keet op de paddock
nog nooit last van gehadhihihihhihihihi, hoop dat de bewakers je s´nachts met rust latenik slaap in mijn rees keet op de paddock
Denk et niet. Ga hem wel ff wekken natuurlijk.hihihihhihihihi, hoop dat de bewakers je s´nachts met rust latenik slaap in mijn rees keet op de paddock
de bewakers bewaken mij hahahaDenk et niet. Ga hem wel ff wekken natuurlijk.hihihihhihihihi, hoop dat de bewakers je s´nachts met rust latenik slaap in mijn rees keet op de paddock![]()
Da's sterk, ik heb 10 minuten terug een kamer voor 1 nacht voor 2 personen geboekt in het NH hotel..De vraag is actueler dan ooit... er is 'iets' mis gegaan met mijn reservering --> ik moet ergens anders heen. Iemand een suggestie?