Vrouwen met een STICKLiever 20 mooie vrouwen met een stick dan, 22 zwetende ongeschoren kerels met een bal
Neen dankje Kees
Vrouwen met een STICKLiever 20 mooie vrouwen met een stick dan, 22 zwetende ongeschoren kerels met een bal
SM?Vrouwen met een STICKLiever 20 mooie vrouwen met een stick dan, 22 zwetende ongeschoren kerels met een bal
Neen dankje Kees
ANKE met een EJa ankie, en een "eau de sloot" als toetje
wat een klote topic he??ANKE met een EJa ankie, en een "eau de sloot" als toetje
Dat moet je nog afwachten, Kluivert is de laatste jaren nou niet bepaald in topvorm geweest. En Kromkamp, in mijn ogen een hele overschatte verdediger. Maar voor PSV gold hetzelfde als voor Feijenoord, ze moesten snel beslissen.PSV doet tenminste wel goede zaken op de Transfermarkt.
Dat zeg ik toch.... PKDat moet je nog afwachten, Kluivert is de laatste jaren nou niet bepaald in topvorm geweest. En Kromkamp, in mijn ogen een hele overschatte verdediger. Maar voor PSV gold hetzelfde als voor Feijenoord, ze moesten snel beslissen.
mee eens..goede voetballer kromkamp. zeker een goede aankoop van psv. kluivert vindt ik een ander verhaal.... die heeft z,n beste tijd wel gehad(helaas)Dat zeg ik toch.... PKDat moet je nog afwachten, Kluivert is de laatste jaren nou niet bepaald in topvorm geweest. En Kromkamp, in mijn ogen een hele overschatte verdediger. Maar voor PSV gold hetzelfde als voor Feijenoord, ze moesten snel beslissen.
Kromkamp is absoluut een aanwinst! En misschien komt de Braziliaanse spits Diego Tardelli oowk nog
Ten Cate vond 'm anders niet zo onbelangrijk dat ie 'm in liet vallen tegen NAC. En KJH zich al bewezen? Laten we het een paar seizoen aankijken en dan weer praten, begrijp me niet verkeerd, tis een goede spits maar als wedstrijden tegen een B-elftal van Ierland moeten gelden als maatstaf. Ajax had 'm vorige week nodig tegen Kopenhagen en toen heb je 'm niet gezien. Het seizoen is nog jong, gelukkig maar, ik heb er best wel zin in .maak je over kjh geen zorgen vriend.... die heeft zich al bewezen.... maar feyenoord een ajacied kopen.... en ook weer een bankzitter...
ik begin bijna medelijden te krijgen maargoed... wij zijn er van af... dat is het belangrijkste
Daar ben ik oowk wel bang voor Maargoed, afwachten hoe Kluivert het gaat doen.....mee eens..goede voetballer kromkamp. zeker een goede aankoop van psv. kluivert vindt ik een ander verhaal.... die heeft z,n beste tijd wel gehad (helaas)