
Pak even een andere bobine , vervang de condensator en zet op aansluiting 15( de draad die van het kontaktslot komt) even een direkte plusdraad vanaf de accu. Je omzeilt hiermee ev problemen in je kontaktslot.
Nu MOET ie lopen..........(of jij)

Helaas, dan kan ik niet. Ik ben helaas weer een paar dagen in Tilburg.uhm morgen avond tegen klok van 4??
Als het goed is mot dit geen probleem zijn.of kan ik beter gelijk een electronische ontsteking monteren van een alfetta gtv 2.0L?
en hoe doe ik dit dan weer met die twee vorken? onderaan de ontsteking.
martijn
En betrouwbaarder, maar nieuwe puntjes monteren en met voelermaat afstellen kan ook.Als het goed is mot dit geen probleem zijn.of kan ik beter gelijk een electronische ontsteking monteren van een alfetta gtv 2.0L?
en hoe doe ik dit dan weer met die twee vorken? onderaan de ontsteking.
martijn
Heb zelf ook een electrische erin van een 75 2.0ltr.
Werkt perfect
Officieel is 0.35mm bij Bosch- en 0.42mm bij Marelli ontstekingweet iemand hier hoe ik de contact puntjes moet afstellen?
is het alleen waar de contactpuntjes met een klein schroefje vast zit
moet deze boven in staan onder midden of kwestie van proberen
ik bedoel het ovale waar het schroefje in zit.
ik heb dit nog nooit los gehad weet eigenlijk ook niet goed hoe het zit, en precies werkt
begrijp ik het goed dat tussen de contactpuntjes 0.35-0.4 moet zitten
hoe moet ik dit controleren?
martijn