Yvo
Guru
Guru
Contacteer: Website

Wat is er mis met de inschrijvingen voor het SSAR?

wo sep 06, 2006 23:23

Ik heb op 25 augustus betaald, waarom sta ik op de lijst waarvan de betalingen niet tijdig binnen zijn?
Ik word hier wat nerveus van..... :?
- Alfa Spider 3.0 V6 1999 nero
- Giulia Super 2020 nero volcano
Bertone modellen verzamelaar.

sprint88
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Wat is er mis met de inschrijvingen voor het SSAR?

wo sep 06, 2006 23:33

Geen idee

ik sta op dezelfde lijst
en heb ook al betaald :?

ach, ze hebben het er druk zat mee reken ik maar
en daar heb ik wel een =D> =D> =D> voor over

grt rogeralfa :driving:
GT 2.0 jts
sprint1.5 1984

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

wo sep 06, 2006 23:37

In PO_0509.pdf (klik op de naam om het bestand te openen) zijn de inschrijvingen aangegeven waarvan de betaling niet tijdig binnengekomen is of indien er om welke reden dan ook nog onduidelijkheden zijn.
Misschien iets niet goed/onduidelijk opgegeven bij de inschrijving? Of bij de betaling vergeten lidmaatschapsnummer te vermelden o.i.d.? Als hier niet gereageerd wordt door de EC kun je er allicht eens een mailtje aan wagen.
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Wat is er mis met de inschrijvingen voor het SSAR?

wo sep 06, 2006 23:38

In PO_0509.pdf (klik op de naam om het bestand te openen) zijn de inschrijvingen aangegeven waarvan de betaling niet tijdig binnengekomen is of indien er om welke reden dan ook nog onduidelijkheden zijn.
Misschien iets niet goed/onduidelijk opgegeven bij de inschrijving? Of bij de betaling vergeten lidmaatschapsnummer te vermelden o.i.d.? Als hier niet gereageerd wordt door de EC kun je er allicht eens een mailtje aan wagen.
Of een belletje :?:
It's not easy, being green (kermit)

SPIDERVELOCE1750

wo sep 06, 2006 23:40

Ik was ook al zenuwachtig omdat we nog geen papiertje ontvangen hadden . Tot KAS me er op wees dat we wel al op de " goede " lijst stonden . Had ik nog niet gezien :oops:

Maw : Het komt vast allemaal in orde :wink:

Kristal

Dinky Boy
Miniaturista

Re: RE: Wat is er mis met de inschrijvingen voor het SSAR?

wo sep 06, 2006 23:58

Of een belletje :?:
Even geduld a.u.b. 8)
Ik heb René gevraagd te reageren maar hij zit juist nu maar weinig op het forum, zoals jullie kunnen begrijpen.

Kijk ook even je afschrift of e-bank gegevens na of er daadwerkelijk afgeschreven is.

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

wo sep 06, 2006 23:58

Hellup,ik heb ook betaald en wel op 28-08 en ik sta ook op de wanbetalerslijst :shock: :?

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do sep 07, 2006 00:22

:shock: Nu was ik al wat laat met inschrijven........ :oops: eigenlijk 2 dagen te laat, maar had dus gelijk het bedrag overgemaakt. Zie ik zojuist tot mijn schrik, dat het terug is geboekt! :o met de omschrijving: naam en nummer komen niet overeen. :? Terwijl naam en nummer dus echt wel juist zijn.
Wat nu?? Zal ik morgen maar eens bellen. :-k
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

do sep 07, 2006 00:38

De exacte tenaamstelling van de club bij de Postbank is: STG CLUB V ALFA ROMEO BEZITTERS

Ik weet niet wat jij hebt ingevuld, maar als dat iets van SCARB is geweest dan komt dat inderdaad niet goed.
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

alfaRob33

do sep 07, 2006 00:55

Pfffff ik sta op de "Goede Lijst " .... ik betaal altijd telefonisch (Postbank).....met vermelding van mijn SCARB nummer
en dit gaat altijd perfect...(of dat wel de bedoeling is zo weet ik niet) maar het werkt wel en al weer voor de 3e keer :lol:

DENNIS
Guru
Guru

do sep 07, 2006 01:30

Ik sta ook al op de 'wanbetalerslijst' terwijl ik toch optijd heb betaald :?
155 VMR30 - EVO II
159 1750 TBI Ti SW
75 2.0 T.Spark

EX: AR33 - 155TS - 75QV - 75TS - 147TS - 155V6 - 156JTD - 159JTDm

Super Snoek

do sep 07, 2006 01:44

Geen paniek !

We zijn op dit moment ( 2: 28 uur AM) met 2 man nog druk bezig de enveloppen dicht te plakken...............

Ondanks de toegepaste ''digitalisering' komt er nog steeds het nodige handwerk bij kijken.

Even kijken....... We zijn nu bij inschrijving nr. 480 en we hebben er nog een paar te gaan...........

Als de post meewerkt gaan er morgen ongeveer 350 bevestigingen met kaarten op de bus.

Helaas werken de banken iets trager en zijn er van ca. 150 inschrijvingen de betalingsbevestigingen nog niet binnen.
Van deze inschrijvingen kunnen we dus niet zien of ze al betaald zijn of dat men misschien helemaal niet komt opdagen.
Die zullen we dan ook zeker niet meer opsturen en zullen dus moeten worden afgehaald in de paddock office.

Datzelfde geldt voor alle buitenlandse inschrijvingen, omdat we niet meer durven te vertrouwen op een spoedige verzending.
Dus ook in dat geval: eerst langskomen bij de paddock office voor je het circuitpark binnenrijdt!!

Dus: even de komende dagen de brievenbus in de gaten houden en als de grote envelop dan nog niet op de deurmat ligt is er nog steeds geen reden tot paniek! Ga alsjeblieft niet bellen of mailen, maar kom gewoon langs in de paddock office.

Alle inschrijvingen die voor 3 september zijn binnengekomen zijn sowieso verwerkt en de kaarten liggen dan gewoon klaar in de paddock office.

Op de clubsite staat alle benodigde informatie en het programma met tijdschema zal ook z.s.m. op de website geplaatst worden, zodat je kunt zien hoe laat je in ieder geval aanwezig moet zijn. De paar deelnemers aan de Sport- en Rijvaardigheidsklasse, waarvan de kaarten nog niet kunnen worden opgestuurd, zullen op zaterdag extr avroeg uit de veren moeten i.v.m. de technische keuring. De paddock office zal op zaterdag de 17e dan ook al om 7:00 uur open zijn.

Tot ziens in Zandvoort, en we maken er weer wat moois van!

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do sep 07, 2006 01:48

Niet bellen dus 8)

jullie mogen ook komen :wink:

@ Super Snoek: Thanks for the work :thumbs:
It's not easy, being green (kermit)

Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo

do sep 07, 2006 20:17

Inmiddels heb ik, samen met velen, een mailtje ontvangen dat de kaarten bij de paddock klaarliggen. Blijkbaar was er een vertraging bij de bank. Netjes opgelost zo.
Laatst gewijzigd door Sergio op do sep 07, 2006 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

do sep 07, 2006 20:20

Respect super snoek voor al jullie werk
@ de anderen, scarb kennende komt alles goed !
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Terug naar “Evenementen”