You know I`m proud!
En je weet ook dat ik me aan mijn beloftes houd. Je hoort nog van me!!
Het moet gaan lukken Evert. Ik ben ook al bezig (maar het is zoveel geld bij elkaar.....................)You know I`m proud!
En je weet ook dat ik me aan mijn beloftes houd. Je hoort nog van me!!
volgende keer gewoon je voet een beetje liften..Rechter voorbandje afgeschreven![]()
Ik zat bijna in de bandenstapel..
RC jij bedankt heb een geweldig weekend gehad en wil het graag nog een keertje overdoen.Roel, Martin, Evert, Steef, Jeroen, Gerard en Rob bedankt voor de gezelligheid van het afgelopen weekend.
Ook iedereen bedankt voor de aanloop. Het was een weekend met ups en downs. De downs al dan niet racewagen gerelateerd vergeten we maar heel snel.
De plannen voor volgend jaar zijn dit weekend gemaakt: Volgend jaar "Gold Member" in de Challenge als het budget het toe gaat laten.
Wat er zaterdag gebeurd is was voor mij het mooiste van mijn race carriére: de snelste tijd neergezet in de Mod tot 2 liter. Tevens een kleine 3 seconde van mijn pr afgereden.
@ Dre: volgende keer cola? we hadden het alle twee te druk
RC jij bedankt heb een geweldig weekend gehad en wil het graag nog een keertje overdoen.Roel, Martin, Evert, Steef, Jeroen, Gerard en Rob bedankt voor de gezelligheid van het afgelopen weekend.
Ook iedereen bedankt voor de aanloop. Het was een weekend met ups en downs. De downs al dan niet racewagen gerelateerd vergeten we maar heel snel.
De plannen voor volgend jaar zijn dit weekend gemaakt: Volgend jaar "Gold Member" in de Challenge als het budget het toe gaat laten.
Wat er zaterdag gebeurd is was voor mij het mooiste van mijn race carriére: de snelste tijd neergezet in de Mod tot 2 liter. Tevens een kleine 3 seconde van mijn pr afgereden.
@ Dre: volgende keer cola? we hadden het alle twee te druk
Ook de rest van de boven genoemden bedankt voor de leut.
Moet zeggen rees zelfs na de conclusie blok kapot "hij doet het niet meer" nog steeds big smile van je PR en je Pole, respect.![]()
En dan nog het gevoel hebben sneller te kunnen.
T was erg warm daar onder de kap... Maar smelten... nee hij was "gewoon" gebroken..Filmpje start eerste race tot aan gesmolten of gebroken slangeklem
Dat is het "knight rider" Turbo Boost knopje op het dashboardGoeiendag zeg, wat rij jij hard in de pitstraat![]()
Die deed het juist toch niet meer???Dat is het "knight rider" Turbo Boost knopje op het dashboardGoeiendag zeg, wat rij jij hard in de pitstraat![]()