Je weet het Marc,met alle liefde en plezier stel ik m`n 155 ter beschikking om die klep van je vervoerenHeb geen idee hoe ik die klep anders thuis ga krijgenGereedschap? Wilde je hem gelijk plaatsen joh?![]()
In de kofferbak gaat niet passen ben ik bang en die kooi in de auto vehinderd dat ik hem op de achterbank kan leggen![]()
En diegene die hem voor mij wil meenemen, neemt naar alle waarschijnlijk de afslag naar Gorinchem![]()
Dus word het schroeven geblazen denk ik dan maar![]()
Groetjes,
Marc
Daar twijfel ik ook geen moment aanJe weet het Marc,met alle liefde en plezier stel ik m`n 155 ter beschikking om die klep van je vervoeren
Daar ben ik nou ook zo "bang" voorMaar aangezien ik idd heel snel vergeet dat ik een Savaliklep bij me heb en afslag Gorinchem neem
Ik weet nog niet hoe en of de oude klep mee terug gaat. Kan zo zijn dat ie richting het oud ijzer gaat.wel zo zijn dat ik je gewone klep mag/moet vervoeren zeker
Dat wordt weer voorzichtig rijden!Zondag....
@Alessandro: check pb
Behoed ik je mooi voor post uit Leeuwarden (op de heenweg dan)Dat wordt weer voorzichtig rijden!Zondag....
@Alessandro: check pb
Ah, dan ben je vast wat later en is er toch geen plek meer op de parking voor de deur.......Hmm, ik bedenk net dat ik zaterdagavond een waarschijnlijk zeer woest avondje ga hebben, dus ik moet eens even kijken in wat voor toestand ik zondag zal zijn (ik denk al dat ik weet waar het op uitdraait). Waar ik heen ga durf ik ook eigenlijk de Alfa niet mee te nemen (ik moet er nog overnachten ook) dus misschien kom ik wel met de AX![]()
![]()
Wat dan wel weer het voordeel biedt dat ik onderdelen mee zou kunnen nemen...
Verkopen ze in Venlo geen eieren?![]()
Ja wel, maar de supermarkt is binnen loopafstandVerkopen ze in Venlo geen eieren?![]()