tsja, logisch nadenken lijdt tot de afdekhoes over je reservewiel-bak.
maar als dat een afkeurpunt is heb ik tieten
Hier wil ik dus graag het ganse APK reglementenboek voor uitpluizen !maar als dat een afkeurpunt is heb ik tieten
Maar dan wel hollandse regels heHier wil ik dus graag het ganse APK reglementenboek voor uitpluizen !maar als dat een afkeurpunt is heb ik tieten
Marcel, goed nieuws !!
ja, oke, logisch nadenken. maar volgens mijn monteur heb jij dus tieten.tsja, logisch nadenken lijdt tot de afdekhoes over je reservewiel-bak.
Gezocht : bh om ronde koplampen te conserverenja, oke, logisch nadenken. maar volgens mijn monteur heb jij dus tieten.tsja, logisch nadenken lijdt tot de afdekhoes over je reservewiel-bak.
ja, oke, logisch nadenken. maar volgens mijn monteur heb jij dus tieten.
Wel als hij bij de eerste garage is afgemeld als afgekeurd en bij de 2e garage wordt afgemeld als zijnde goed. Maar als de auto niet is afgekeurd afgemeld dan is er geen probleem. ( wordt eigenlijk toch al nooit gedaan. )de andere garage heeft de auto niet afgemeld bij de rdw. t zou de eerste keer zijn voor ze. overigens horen steekproeven wel willekeurig uitgevoerd te worden; de auto hoeft m.i. niet direct in een steekproef te vallen.