Om er maar eens een onderwerp in te zetten, er is nl niet zoveel over het racen met Alfa's te melden
We waren denk ik afgelopen vrijdag met 6 Alfa's bij het VRD dagje van de HARC. Ik, Louis H. Jr&Sr, Mark R., de zwarte GT, een Rode 75 en een Guilietta meen ik. Vergeet ik nog iemand? (groep 3)
Was een gladde & koude baan maar wel mooi weer! 1ste sessie erafgehaald ivm geluid, mijn uitlaat was ergens gescheurd maar kon gelukkig nog gelast worden ! Einde 2de sessie nog even 5 min. de baan op, na de pauze weer de baan op maar tijdens onze afwezigheid had een vrolijke Frans blijkbaar onder de motorkap gekeken en was niet zo beleefd geweest om de snelsluiters weer op hun plaats te doen, dus bij oprijden motorkap opengewaaid en aan brokken .... Carbon zo goed mogelijk weer gerepareerd en weer de baan op. Ging best redelijk en de aanpassingen die over de winter waren gedaan hadden geholpen gelukkig. Nu de volgende keer maar eens met Slicks gaan rijden en kijken wat het karretje kan ..... reed nu met 3 seizoen ouden Toyo's
Nog wat Foto's erbij :
http://oypo.nl/4B764386A4150B76" onclick="window.open(this.href);return false;
147 Cup 3.2V6, Bertone GT Veloce Gr. II