Ik sprak hem tegen het einde van de beurs, en ik meen me te herinneren dat ook de 75 was verkocht.Dus de Mooiste die hij bij zich had (75 Turbo) is blijven staan !!!![]()
Leo.
Ik sprak hem tegen het einde van de beurs, en ik meen me te herinneren dat ook de 75 was verkocht.Dus de Mooiste die hij bij zich had (75 Turbo) is blijven staan !!!![]()
Leo.
jammer he Remmie???!!!?? Niet gebeurd dusoei Stennie,nu moet je met de billen bloot.Geen probleem jongen . We praten dat morgen wel even uit ttz Manu
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry kon het niet laten![]()
![]()
Kristal
Die mooie TS met maar 40.000 km en mooi numerata interieur. Die is wel een twistje waard tochda was de rooie Toine![]()
(ik had voor die rooie een week of maand ruzie over thuis)
Ik heb nog even gecheckt voor iemand die interesse had, maar was zeker geen evo... wel een mooie turbo en de naam werd uiteindelijk gebruikt door de op de EVO gelijkende uitbouw, welke door lester was aangevuldDie zwarte evo(??)...Mooi ding. Is t een originele evo die zwart is gespoten of een nepperd die evo gemaakt is? Wie?Dus de Mooiste die hij bij zich had (75 Turbo) is blijven staan !!!![]()
Leo.
Vwb de bruine 33; zat mi nogal wat stof in de lak mn op de motor kap meen ik.Ook een beetje 'appelsienevel' gespoten...
Maar wel leuk zo'n serie 1.
Grtz, fRank
In principe had ie dus een uitgebouwde 75 turbo staan voor, naar ik meen, 12 en een halve mille..Ik heb nog even gecheckt voor iemand die interesse had, maar was zeker geen evo... wel een mooie turbo en de naam werd uiteindelijk gebruikt door de op de EVO gelijkende uitbouw, welke door lester was aangevuldDie zwarte evo(??)...Mooi ding. Is t een originele evo die zwart is gespoten of een nepperd die evo gemaakt is? Wie?Dus de Mooiste die hij bij zich had (75 Turbo) is blijven staan !!!![]()
Leo.
Vwb de bruine 33; zat mi nogal wat stof in de lak mn op de motor kap meen ik.Ook een beetje 'appelsienevel' gespoten...
Maar wel leuk zo'n serie 1.
Grtz, fRank
'beursaanbieding'.....Met Numerata interieur (of was dat die TS...?) en in erg goede staat zo te zien.. prijs was 9950 meen ik me te herinneren, dus viel mee
America Interieur, ik had het er toevallig over met Co of eigenlijk andersom'beursaanbieding'.....Met Numerata interieur (of was dat die TS...?) en in erg goede staat zo te zien.. prijs was 9950 meen ik me te herinneren, dus viel mee![]()
Numerata interieur krijg ik niet op mn film>zat mi een standaard Ts interieur in (maar ik kan me vergissen natuurlijk...
)
Grtz, fRank
Klopt zit een America interieur in met opgenaaide Alfa-emblemen op de leuningen van de stoelenAmerica Interieur, ik had het er toevallig over met Co of eigenlijk andersom'beursaanbieding'.....Met Numerata interieur (of was dat die TS...?) en in erg goede staat zo te zien.. prijs was 9950 meen ik me te herinneren, dus viel mee![]()
Numerata interieur krijg ik niet op mn film>zat mi een standaard Ts interieur in (maar ik kan me vergissen natuurlijk...
)
Grtz, fRankHoe dan ook: Een vette bak! (geld)