wo dec 13, 2006 09:41
leuk verkoop praatje natuurlijk
maar euh, de druk zorgt NIET voor de kleur maar voor de spuitnevel.
Bij te weinig druk (of niet goed schudden of willen gaan spuiten als het 10graden is) dan krijg je niet een mooie nevel (glansgraad en dekking kunnen niet optimaal worden).
Als je wilt gaan spuiten met een spuitbus probeer dan een temperatuur van 18graden te hebben voor het beste resultaat, niet te vochtig natuurlijk, bus goed schudden (oppervlakte goed ontvetten en NIET et wasbenzine of terpetine, maar thinner, spriritus of zoiets) en met dunne lage spuiten. Na fohnen met een fohn direct na het spuiten kan (moet je wel een beetje de techniek beheersen) de drooging versnellen en het resultaat positief beinvloeden. Ikzelf ben geen pro, maar een maatje van mij spuit (geen grote oppervlakte maar kleine dingen zoals spiegels) waanzinnig mooi met een spuitbusje van motip (en mijn spiegels vond ik zelfs mooier gespoten met de spuitbus als mijn skirts door een auto-spuiter).
33 type 2 16V carbs & Delta EVO
Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S