omdat ik een fles champagne voor niks heb opengetrokken, jaDe Vlamingen zelf waren minder enthousiast over deze grap heb ik begrepen.

omdat ik een fles champagne voor niks heb opengetrokken, jaDe Vlamingen zelf waren minder enthousiast over deze grap heb ik begrepen.
Beetje impulsief en zelf ingenomen Michelomdat ik een fles champagne voor niks heb opengetrokken, jaDe Vlamingen zelf waren minder enthousiast over deze grap heb ik begrepen.![]()
Wat !! Zot zeker?... en het altijd gezellige Vlaanderen en de Vlamingen bij Nederland, net als vroeggâh..![]()
.![]()
gr Roel
Wij zijn zelfs al Vlamingen, ook een paar Fransozen btwWij willen bij Vlaanderen !!!
Zeeuws Vlaanderen en Vlaanderen bij mekaar trekken>Republiek Bourgondie!!!!!Yeah!![]()
Grtz, fRank
Zeeuws Vlaanderen en Vlaanderen bij mekaar trekken>Republiek Bourgondie!!!!!Yeah!![]()
Grtz, fRank
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welke regering??? die demissionair-demissionaire regering????Kom nou maar gewoon bij NL, dan heb je tenminste niet 4 maar slechts 1 regering om op te mopperen
Een beetje respect voor onze anders geaarde medemens kan geen kwaad hoor ...Als ze di Rupo premier willen maken dan wil ik wel voor onafhankelijk Vlaanderen gaan ! Alles liever dan die corrupte Jeanet aan de macht !
Jij neemt ook iedere gelegenheid waar om het op een zuipen te zetten.omdat ik een fles champagne voor niks heb opengetrokken, jaDe Vlamingen zelf waren minder enthousiast over deze grap heb ik begrepen.![]()
Nederland bestaat uit klagers, zeurders en zeikerds, dus dan is één regering meer dan voldoende om de hele dag commentaar te leveren (zonder enige constructieve bijdrage).Kom nou maar gewoon bij NL, dan heb je tenminste niet 4 maar slechts 1 regering om op te mopperen