In Polen zijn dit dure auto´s let maar eens op wat er allemaal voorbij komt en staat.(armoede)
Ik denk niet dat dit de bedoeling was
Ik had het ook niet over een straatarm gezin, maar over een gezin dat nu met zun 3 kinderen in een levensgevaarlijke auto rijd. Bovendien betekend het niet dat een auto van hoge leeftijd een oud lijk is. Dat bewijst dit filmpje maar weer is (de motor hield het namelijk lang genoeg uit).nou mensen komop zeg, het is een lelijk oud lijk van 17 jaar oud.....ja lekker een gezin met weinig geld zo'n auto geven, zitten ze echt op te wachten zo'n benzineslurper...
Niet alleen in Polen, nog veel erger, het gebeurd ook in NL alleen dan ook met nieuwe auto's. Ik ken verhalen van lease rijders die uitgekeken waren op hun leaseauto en geen zin hadden om hun 4 jaar vol te rijden. Dan maar de auto maar total-loss rijden en vervolgens een nieuwe uitzoeken....
Vind ik persoonlijk vele malen erger dan een oud lijk in rook op laten gaan. Neemt niet weg dat dit filmpje echt nergens op slaat, maar het comentaar / gedachte van sommige over 'die polen' dit en dat slaat ook nergens op.
een bmw 5 serie uit 1990 of zoiets is geen klassieker en wordt het ook niet, dus dan beschouw ik het als een oud lijk net als een kadett uit 1990 en die figuren dus ook blijkbaar. In welke staat deze auto verkeerde valt helemaal niks over te zeggen......Ik had het ook niet over een straatarm gezin, maar over een gezin dat nu met zun 3 kinderen in een levensgevaarlijke auto rijd. Bovendien betekend het niet dat een auto van hoge leeftijd een oud lijk is. Dat bewijst dit filmpje maar weer is (de motor hield het namelijk lang genoeg uit).
Circuitauto's zijn verbouwd voor het circuit, dat is hobby. Noem jij dit hobby? Bovendien is het vaak te duur om zo'n auto te vervoeren EN te importeren. Als zo'n ding daar dan toch staat, vind ik het zeerzeker de moeite waard hem aan iemand te geven die hem echt nodig heeft. Stukken leuker dan naar zo'n idioot te kijken die hem binnen een paar minuten helemaal naar de ***** helpt.een bmw 5 serie uit 1990 of zoiets is geen klassieker en wordt het ook niet, dus dan beschouw ik het als een oud lijk net als een kadett uit 1990 en die figuren dus ook blijkbaar. In welke staat deze auto verkeerde valt helemaal niks over te zeggen......Ik had het ook niet over een straatarm gezin, maar over een gezin dat nu met zun 3 kinderen in een levensgevaarlijke auto rijd. Bovendien betekend het niet dat een auto van hoge leeftijd een oud lijk is. Dat bewijst dit filmpje maar weer is (de motor hield het namelijk lang genoeg uit).
In de racerij wordt ook de een na de andere auto aan gort gereden........in plaats daarvan hadden er ook poolse gezinnen veilig in kunnen rijden of is dat dan zo wezenlijk anders??
maar de muziek was erg mooi
maar de muziek was erg mooi
de droogkloot
Het einde is juist het leukstZat er eigenlijk een beetje op het moment te wachten dat ie ergens tegen aan zou rijden (heb het einde van het filmpje niet gehaald btw. Nogal saai). Echt serieus zonde van die auto.
Kun je beter een circuitdag doen of zo...