

Hoe kan ik deze het simpelste vervangen???
Kan de triangel naar onder als ik de onderste bout losdraai?
Het betreft een 75 3.0 qv
M.vr.gr. Ruud Kersten
En wat voor 1Het betreft een 75 3.0 qv
Mooie auto !En wat voor 1Het betreft een 75 3.0 qv![]()
Sorry Ruud, kon 't ff niet laten
De moer die je al hebt gelost moet je verwijderen. Dan met een kogeltrekker de triangel uit het fusee trekken (inderdaad ohoog). Zonder kogeltrekker lukt dat meestal niet; je kunt eventueel een moer op het draadeind laten zitten en er dan tegenaan hameren, maar de kans op beschadiging blijft groot. Met een breekijzer werken doe ik liever ook niet, er komt flink wat kracht bij kijken en als je uitschiet kun je jezelf leijk bezeren. Kogeltrekkers kosten een paar tientjes, en je doet er een leven lang meeHet gaat om dit rubber.
Kan die triangel gewoon naar boven? De fusee hoeft er niet uit. Rubber is los te vervangen zeggen ze
http://www.mijnalbum.nl/Album=ALHNKON4
Ik zet de auto op bokjes, los de kogel met de trekker, en dan krik ik de draagarm op tot het fusee helemaal los kan.Wel even een assteuntje onder de draagarm zetten, anders krijg je de fusee waarschijnlijk niet ver genoeg naar beneden, dacht ik.
Oh ja, zo ging dat./ Zo kan het ook.Ik zet de auto op bokjes, los de kogel met de trekker, en dan krik ik de draagarm op tot het fusee helemaal los kan.Wel even een assteuntje onder de draagarm zetten, anders krijg je de fusee waarschijnlijk niet ver genoeg naar beneden, dacht ik.
is deze knappe 75 van een belg??En wat voor 1Het betreft een 75 3.0 qv![]()
Sorry Ruud, kon 't ff niet laten
Mooie Azev's he Menno... ken je ze nog? Die heb ik in 2002 (d8 ik) gekocht van ene M. Jansen in NijmegenMooie auto !En wat voor 1Het betreft een 75 3.0 qv