is dat niet eerder voor gepensioneerden ?Zou op zich mn gemiste afspraak wel willen inhalen, maar heb al wat anders op de agenda staan
Afgesproken .waarschijnlijk ook ergens rond die tijdWij zijn van plan om rond een uur of één daar te landen . 's Avonds zijn we wel niet vrij voor één of ander gelag .we bellen wel
![]()
danny
Zou ik niet erg vinden met mn 33 lentes gepensioneerd zijn.is dat niet eerder voor gepensioneerden ?Zou op zich mn gemiste afspraak wel willen inhalen, maar heb al wat anders op de agenda staan
Ik ga wellicht iets vroeger, dan heb ik tenminste al iets gezien tegen dat julle tetterwijven komen
Jammer dat je niet komt .ik ga NIET, want ik ga ergens anders naar een BMW kijken.......
![]()
....maar wel een koele voor naast de GTA rep: een dikke 2002Tii
Beiden Pinin's @@ .Ja mooi die 130 !! Ook een leuke coupe van. (Beiden Bertone toch??)
DIT had de Alfa Sei moeten worden. De Sei kon helaas zelfs nog niet eens in de schaduw staan van deze beauty's...
Is dit een Sei????????..................omdat ik eerst een eerste serie Sei automaat wil , zwart met gele Carello's .![]()
Het was wel een kanjer ( dixit Manu ) hoor . Maar toch ...
Is dit een Sei????????..................omdat ik eerst een eerste serie Sei automaat wil , zwart met gele Carello's .![]()
Het was wel een kanjer ( dixit Manu ) hoor . Maar toch ...
Ik dacht dat het een "hij" was...![]()