Ik doe uiteraard mee

Als je hem dat nu eens duidelijk zou kunnen makenda's jammer. Rotbaas
Mailtje sturen ?Als je hem dat nu eens duidelijk zou kunnen makenda's jammer. Rotbaas
Mailtje sturen ?Als je hem dat nu eens duidelijk zou kunnen makenda's jammer. Rotbaas
't Staat in ieder geval al in m'n agenda, maar 't is dan ook SpaItalia, een organisatie van mijn goede vriendin en ex-voorzitter Hilde![]()
Doe jij niet mee ?
Ok eindelijk eens een datum dat ik niet moet werken.![]()
Nu thuis nog even melden dat ze het feestje op een andere datum zetten (m'n zoon en ik zijn die dag beide jarig vandaar)
en dan zijn we ook van de party.
Philip.
Op SpaItalia is de laatste tijd nog weinig te zien ; toch op het circuit niet .Ok eindelijk eens een datum dat ik niet moet werken.![]()
Nu thuis nog even melden dat ze het feestje op een andere datum zetten (m'n zoon en ik zijn die dag beide jarig vandaar)
en dan zijn we ook van de party.
Philip.Kunnen we na de rit al ene op jullie gezondheid drinken, aldaar !
![]()
@Ar-cars: Spa is toch 't meeste te zien op zondag ?
'k ben echt niet van plan naar SpaItalia te gaan, als het aan mij ligt boycotten we dit evenement't Staat in ieder geval al in m'n agenda, (cynisch mode op)maar 't is dan ook SpaItalia, een organisatie van mijn goede vriendin en ex-voorzitter Hilde![]()
Doe jij niet mee ?(cynisch mode af)
nu word ik weer heel nieuwsgierig natuurlijk ...'k ben echt niet van plan naar SpaItalia te gaan, als het aan mij ligt boycotten we dit evenement't Staat in ieder geval al in m'n agenda, (cynisch mode op)maar 't is dan ook SpaItalia, een organisatie van mijn goede vriendin en ex-voorzitter Hilde![]()
Doe jij niet mee ?(cynisch mode af)