Foei Cor! Heeft Saskia nou geen 'KamerMeer'
Degen die jullie kennen zullen het niet nodig hebben, maar er hangen ook nog wat onbekenden rond daar die misschien wel over de grens getrokken moeten worden.Merci , merci . En wat een inleiding .
Houdt de dief...Sas, het schijnt dat wij jullie kamer hebben 'ingepikt' . Wordt vast gezellig daar in 'Paesi di Flandria'
misschien zijn m'n benen fwel rood verbrand...
Gewoon de ANWB bellen dan of RoutemobielDegen die jullie kennen zullen het niet nodig hebben, maar er hangen ook nog wat onbekenden rond daar die misschien wel over de grens getrokken moeten worden.Merci , merci . En wat een inleiding .
Houdt de dief...Sas, het schijnt dat wij jullie kamer hebben 'ingepikt' . Wordt vast gezellig daar in 'Paesi di Flandria'
misschien zijn m'n benen fwel rood verbrand...
Valt me tegen van je Cor...
Praten we dan maar uit met een
Groetjes Saskia
UIteraard . Als niet lid van de SCARB betaal je gewoon 8 euro . Maar dan moet je wel met een Alfa komen natuurlijk .Dat lijkt mij een interessante happening in 'mijn' stad!
Ik kom zeker en vast mijn neus laten zien en wie weet heb ik tegen die tijd mijn Megane ingeruild op een 147!
Kan ik dan ook deelnemen aan het evenement?
Neen helaas , al kunnen we wel een speciale opening doen natuurlijk .@Kristal Hebben jullie jullie winkeltje open zaterdag de 4e?
Kunnen we als we er toch zijn ook eens even bij jullie kijken, lijkt me leuk!
Ik schrijf in, als het magNeen helaas , al kunnen we wel een speciale opening doen natuurlijk .@Kristal Hebben jullie jullie winkeltje open zaterdag de 4e?
Kunnen we als we er toch zijn ook eens even bij jullie kijken, lijkt me leuk!
Wij doen gewoon aan alles mee wat leuk is
Neen helaas , al kunnen we wel een speciale opening doen natuurlijk .
Komen jullie op zaterdagavond ook mee naar de " bovenkamer " ?
Ik vind het trouwens ook fantastisch dat jullie er zullen bij zijn .