oooooh! Ik zie een rode 75 en denk terug aan mijn oude rooie 75 2.0carbs....daarin had ik van onder af de ouderwetse 16x9 made in USA JBL's geplaatst..... een bak met bas, ongelooflijk!
Gewoon het 50wat Concord versterkertje erop (amerikaanse wattage) en knallen dat ding.....en een lol dat ik had.....!
(waren wel die zware JBL's - die moderne heb ik later nog eens beetgehad - die waren toch wel wat anders - en klinken ook veel blikkiger...)
Nog iets anders: een maatje van mij heeft een hele mooie orignele 635 - daar heeft hij zijn oude Beltek radio ingebouwd - na die eerst een soort van getuned te hebben, zitten andere eindtrappen in, schijn je te kunnen uitbesteden mits je een goede printplaat in de radio hebt - ben zelf niet zo'n audio kenner -...ongelooflijk wat een bak met herrie uit die chromen met piepkleine ledjes en zware chromen schakelaars klassieke doos komt, vind dat echt gaaf....+ aansluiting voor de Ipod die in zijn dashboardkast ligt - speakers onzichtbaar, het heeft wel wat!
Ben benieuwd hoe de klankkast is in de Sei dadelijk!