MacchinaQV
Newbie
Newbie
Contacteer: Website

RE: SS 2007 op Assen!!!! de kogel is door de kerk...

wo mar 07, 2007 18:33

Hoi iedereen.

Dit jaar zijn we uit Spanje naar ZV gekomen. Natuurlijk zal het niet zo makkelijk VOOR ONS ook de SS op Assen want de vliegtuigen vertrekken uit Schipol maar ja, zo is het leven.

In ieder geval we hopen dat de Club Alfa Romeo España nog een jaar in SS gaan komen ;-)

We hebben SS op onze web kalender al geplaatst

Met en vriendelijkke Spaanse Alfagroet.

(sorry voor mijn Nls hoor)
33 QV '85
33 Q4 '93
155 Q4 '92
-------------

EX- 75 TS ASN '92

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: SS 2007 op Assen!!!! de kogel is door de kerk...

wo mar 07, 2007 18:38

Dit jaar zijn we uit Spanje naar ZV gekomen. Natuurlijk zal het niet zo makkelijk VOOR ONS ook de SS op Assen want de vliegtuigen vertrekken uit Schipol maar ja, zo is het leven.

In ieder geval we hopen dat de Club Alfa Romeo España nog een jaar in SS gaan komen ;-)

We hebben SS op onze web kalender al geplaatst
Kijk, dat zijn pas afstanden. Waar lullen we dan nog over. Welkom op Assen. :D
( ook excuses voor mijn slecht Nederlands. )

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

wo mar 07, 2007 19:15

ja mischien ben ik ook een zeikerd :mrgreen:

voor overleg met de heren uit Den Haag moet ik altijd naar het midden. Ze plannen doodleuk om 9.00 uur een vergadering van twee uurtjes waarbij ik om 6.00 uur moet vertrekken en zij komen steevast te laat... :evil:

dus een deel van de frustratie zit hier ook in verwerkt..
156

Dinky Boy
Miniaturista

wo mar 07, 2007 19:36

Hoi iedereen.

In ieder geval we hopen dat de Club Alfa Romeo España nog een jaar in SS gaan komen

Schiphol <=> Assen is 2 uur met de trein, hoeveel is dat eigenlijk meer dan Schiphol <=> Zandvoort?

Moet je natuurlijk nog van Station Assen naar het circuit/hotel, maar ik ben er zeker van dat als je hier een oproep doet er best wat Alfisti zijn die in een kleine colonne de Spaanse gasten op willen halen.

Er is zelfs een vliegveld heel dicht in de buurt, Eelde, maar de verbinding met Malaga en Mallorca is voor iemand uit Madrid natuurlijk wat minder handig.

Ron@ld
Member
Member

Re: ssen

wo mar 07, 2007 20:09

He kijk, we leren weeral bij !
HOe zit het met niet registerauto's, gaan die ook gewoon binnen op Assen ? (156's enz...)
We hebben de planning nog niet klaar voor het SS 2007. Maar waarschijnlijk wordt het als volgt (onder voorbehoud):
Op zaterdag mag iedereen op het paddock op.
Op zondag mogen sowieso alle registerauto's en alle auto's die deelnemen aan een baanprogramma.
en: alle overige Alfa's zolang er nog ruimte is.

Het binnenterrein van Assen is een stuk groter dan dat van Zandvoort. Maar het SS is de laatste jaren gegroeid, dus wij weten niet of alle Alfa's op zondag op het binnenterrein kunnen parkeren.

Zoals het er nu naar uitziet is het programma in grote lijnen hetzelfde als SSAR 2006.

Waarschijnlijk opent de inschrijving voor de programmaonderdelen op 1 juli en sluit 1 augustus.
GT 1300 Junior
75 2.0

MacchinaQV
Newbie
Newbie

wo mar 07, 2007 20:09

Schiphol <=> Assen is 2 uur met de trein, hoeveel is dat eigenlijk meer dan Schiphol <=> Zandvoort?
Nou ja :-) dat is waard. Schiphol <=>Zandvoort 20' met de auto maag niet in de snelweg rijen natuurlijk . Dit jaar hebben we een paar auto verhuurd.

Niet leuk is dat we zijn precies om Zondag gevlogen en dus zijn we erg vroeg vertrokken (twee uur extra voor her vlieg vertrek enz.) maar ja.
maar ik ben er zeker van dat als je hier een oproep doet er best wat Alfisti zijn die in een kleine colonne de Spaanse gasten op willen halen
Ja!!! De Alfisti spirit is heeeel bijzonders. Dat kennen we goed allemaal eh? Maak niet uit waar je vandaan komt. Je ban altijd van harte welkom :-)

Dinky Boy, dit jaar ben ik van plan om een volle week in NL voor de leden van de CARE organiseren en een paar mooie plekjes van NL even bezoeken (er zijn veel).

Mischien kunnen we van Dinsdag tot dinsdag vliegen en dan hebben we geen probleem met de afstand tussen Assen en A'dam. We blijven in de buur en gaan met onze bezoek door. ;-) Zekker gaan we dit jaar ook een paar biertjes meet iemand van jullie even lekker kunnen drinken.
Er is zelfs een vliegveld heel dicht in de buurt, Eelde, maar de verbinding met Malaga en Mallorca is voor iemand uit Madrid natuurlijk wat minder handig.
Dus, iedereen in de buur Assen kunnen direct naar malaga vliegen om naar de IX Spaanse Alfa Weekend even komen in Ascari :-)
33 QV '85
33 Q4 '93
155 Q4 '92
-------------

EX- 75 TS ASN '92

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo mar 07, 2007 20:13

HOe zit het met niet registerauto's, gaan die ook gewoon binnen op Assen ? (156's enz...)
We hebben de planning nog niet klaar voor het SS 2007. Maar waarschijnlijk wordt het als volgt (onder voorbehoud):
Op zondag mogen sowieso alle registerauto's en alle auto's die deelnemen aan een baanprogramma.

Het binnenterrein van Assen is een stuk groter dan dat van Zandvoort. Maar het SS is de laatste jaren gegroeid, dus wij weten niet of alle Alfa's op zondag op het binnenterrein kunnen parkeren.

Zoals het er nu naar uitziet is het programma in grote lijnen hetzelfde als SSAR 2006.

Waarschijnlijk opent de inschrijving voor de programmaonderdelen op 1 juli en sluit 1 augustus.
Thanks voor de verduidelijking !

Even dit nog (want die vraag viel vandaag nog): je hebt een Alfa, die meedoet aan diverse baanprogramma's, maar,deze racer wordt vergezeld van een niet-Alfa (ondermeer als trekker, maar ook voor stockage gereedschap, banden enz enz)
Mag deze niet-Alfa het terrein op ?
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Dinky Boy
Miniaturista

wo mar 07, 2007 20:52

Hold your horses! :wink:

We gaan spoedig met de website aan de slag en daarop zal dan alle informatie te vinden zijn.

Tot die tijd even geduld graag. Yep, vind ik zelf ook moeilijk 8)

SQUADRA LEO
Guru
Guru

wo mar 07, 2007 21:03

Hold your horses! :wink:

We gaan spoedig met de website aan de slag en daarop zal dan alle informatie te vinden zijn.

Tot die tijd even geduld graag. Yep, vind ik zelf ook moeilijk 8)
Laten jullie wel het videogedeelte intakt met die mooie Juul op de cover !! :wink:

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Ron@ld
Member
Member

wo mar 07, 2007 21:03

Thanks voor de verduidelijking !

Even dit nog (want die vraag viel vandaag nog): je hebt een Alfa, die meedoet aan diverse baanprogramma's, maar,deze racer wordt vergezeld van een niet-Alfa (ondermeer als trekker, maar ook voor stockage gereedschap, banden enz enz)
Mag deze niet-Alfa het terrein op ?
Als je een niet-Alfa hebt met trailer met een Alfa erop, mag je het paddock op om de Alfa te brengen. maar moet je vervolgens de niet-Alfa met trailer buiten het paddock parkeren. Je mag wel het paddock op met je niet-Alfa om gereedschap of reserveonderdelen te brengen (mits het niet lopend mee te nemen is). En moet je vervolgens ook de niet-Alfa het buiten de paddock parkeren.

Dit omdat het een Alfa weekeinde is, en we eingenlijk alleen maar Alfa Romeo's willen zien. Het zou lullig zijn wanneer op zondag blijkt dat het paddock vol is, en dat er dus Alfa's buiten het terrein moeten parkeren, terwijl er in een hoek een aantal niet-Alfa's met trailers staan.
GT 1300 Junior
75 2.0

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do mar 08, 2007 09:40

Ik spreek niet voor mezelf hoor, ik heb geen racer en al helemaal geen niet-Alfa :wink:
Maar het lijkt me toch niet handig als je, tijdens het rijden, even de pits in moet, de auto moet parkeren, te voet naar buiten moet om die ene schroevendraaier, terug naar binnen, herstellen, schroevendraaier gaan terugbrengen naar je auto, en dan verder rijden....
Dan zitten je 30 minuten er op, hoor :lol:
Bovenstaande is lichtjes overdreven, maar ik bedoel maar: kunnen die niet-Alfa's niet ergens in het "reesdorp" geparkeerd worden ? Niet iedereen beschikt over een box !

Maxtor
Guru
Guru

do mar 08, 2007 10:36

Dat is wel een goede, ergens achterop het circuit of uit het zicht een plek maken waar niet Alfa's kunnen staan. Standhouders etc. zullen toch echt hun auto niet buiten het circuit gaan parkeren. Kan je beter een plek uit het zicht creeren waar die hokken gedumpt kunnen worden.
'78 Alfasud Sprint 1.5
'83 33 Berlina S.L. 1.5
'89 33 Sportwagon 1.3S
'93 33 Berlina 1.7 16V
'87 90 2.5 V6 QO
'94 164 3.0 V6 24V Super
'00 166 3.0 V6 Sportronic
'01 Spider 3.0 V6 24V
‘04 GT 3.2 V6
'11 159 Sportwagon 1750 TBi

Ron@ld
Member
Member

do mar 08, 2007 13:23

Misschien dat we wel een hoekje op het paddock daarvoor plannen. Maar daarvoor moeten we eerst kijken of er ruimte over is. Daar kan ik nu nog niks over zeggen.

Aan de andere kant maakt het niet zoveel uit op assen of je auto ergens in een hoek van het paddock zet, of buiten op de parkeerplaats. Naar de parkeerplaats lopen is maar een heel klein beetje verder. Zie google earth voor meer duidelijkheid:

Afbeelding
GT 1300 Junior
75 2.0

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do mar 08, 2007 13:59

Inderdaad, ik zie het zo ongeveer. Ikzelf ken Assen niet, dus ik zeur misschien voor niets :wink:
Maar het leek me voor jullie ook handig om suggesties te krijgen (en liefst op tijd, haha)

Ron@ld
Member
Member

do mar 08, 2007 14:03

Bedankt voor de tip. We zullen het meenemen met het maken van de parkeerindeling
GT 1300 Junior
75 2.0

Terug naar “Evenementen”