Zitten er vier banden onder, een motor in en een stuur? Als hij ook nog remt is hij klaarMijn auto is niet af voor as zaterdag en de motivatie ontbreekt om de auto nog rijklaar te maken voor die tijd. Veel succes zaterdag.
Dan hebben jullie hard doorgebouwd Marc...! Laatste keer dat ik `m zag had ik er een hard hoofd in (want dat was niet lang geleden..!)
Ik ook net binnen maar gaat hier pas in juni lukken (lekker aan de treinbaan bezig geweest ipv het rees hok)Elke avond aan het sleutelen. Gaat helemaal goed komen
Als je maar lekker kunt ontspannen maakt het niet uit wat je hobby isIk ook net binnen maar gaat hier pas in juni lukken (lekker aan de treinbaan bezig geweest ipv het rees hok)
Ik weet het, heb 'm gisteren zien staan bij Jaco.Auto is verre van klaar
Ik had die van jou ook al gespot toen ik bij Jaco was. Het werk valt wel mee hoor....Ik weet het, heb 'm gisteren zien staan bij Jaco.Auto is verre van klaar
Daar zijn nog wel wat zaterdagjes voor nodig ja![]()
Grote plannen DennisIk had die van jou ook al gespot toen ik bij Jaco was. Het werk valt wel mee hoor....Ik weet het, heb 'm gisteren zien staan bij Jaco.Auto is verre van klaar
Daar zijn nog wel wat zaterdagjes voor nodig ja![]()
![]()
De auto moet vers in de lak, zowel onderkant al bovenkant. Het meeste werk wordt de nieuwe motor met computer, maar daar kan ik al goed gebruik maken van de kennis van Jaco. Bak is zo goed als klaar, remmerij ook, aan de voorkant moeten de coilovers er nog onder, etc.
Groet, Dennis