Euh ja Sander, ook op de ATE 2000 remklauwen staan verschillende nummers
Rest nog de vraag: tot welk bouwjaar past het niet
Want dr zijn toch verschillende mensen bij wie het niet lukte
Tis dat ik nu alle aandacht op het schuurproject wil richten, anders ging ik direct mijn 75 1.8ie fusees en klauwen opsporen......Euh ja Sander, ook op de ATE 2000 remklauwen staan verschillende nummers
Rest nog de vraag: tot welk bouwjaar past het niet
Want dr zijn toch verschillende mensen bij wie het niet lukte
que? ik dacht dat juist deze hetzelfde waren ik wist niet dat er ook nog verschillen waren tussen de andere klauwen, weer wat geleerd!Een TS en V6 is wel anders.
Ik bedoel tov een 1800. Hier kun je zelf controleren wat wel en niet past.que? ik dacht dat juist deze hetzelfde waren ik wist niet dat er ook nog verschillen waren tussen de andere klauwen, weer wat geleerd!Een TS en V6 is wel anders.
Euh, de linker of de rechter pieter? Ik gok dat je de linker bedoeld.weet niet of ik het goed begreep maar de klauwen op mijn foto zijn het zelfde en komen van een 75 2.0 nord af
maar zijn deze dan wel of niet te monteren op de fussee van de 1.8 IE?????????????????????????????????????????????????????????????????
denk dat we elkaar verkeerd begrijpen de remklauwen op mijn foto komen van 1 auto af de was ik aan het reviseren en de ander dus nog niet vandaar het gezichts bedrog dat het 2 verschillende zijn ze komen allebei van 1 auto af een 75 2.0 carb'sEuh, de linker of de rechter pieter? Ik gok dat je de linker bedoeld.weet niet of ik het goed begreep maar de klauwen op mijn foto zijn het zelfde en komen van een 75 2.0 nord af
maar zijn deze dan wel of niet te monteren op de fussee van de 1.8 IE?????????????????????????????????????????????????????????????????
Die past dan wel op de fusee van een 18IE en of die dan weer gelijk is aan een 1800 carb. durf ik niet te zeggen.