Ze zitten eronder.
Bedankt voor de respons.
Heb ze nu een 1 slag (360 graden) dicht gedraaid. Precies de helft dus.
Zo op gevoel lijken ze niet veel stugger dan de originele dempers (duwend op het spatbord dus).
Wellicht dat ze onder het rijden heel anders aan voelen (vreemd eigenlijk)
Heb er nog niet mee gereden, eerst nog ff de remmen aan de voorzijde ontluchten!
Wat de remklauwen betreft de verschillen/overeenkomsten tussen 1.8IE en 2.0IE
- de remklauwen zijn exact het zelfde!
- de remschijven van een 2.0 zijn in doorsnee 12,3 mm groter!
- de fusees zijn NIET gelijk (de 1.8 is korter bij bevestiging van de remklauw!
- de remblokken zijn wel weer gelijk (toch ff nagemeten
) you never know
De schijven zijn dus groter, dus het vertragend opp. is groter en de schijf kan meer warmte opnemen.
Of dit ook opgaat voor een carb.model weet ik niet
Ik dacht dus gisteravond ff de boel om te gooien.......
Nu was het ietje meer werk, had nm alles al klaargemaakt voor ombouw en kon dus weer opnieuw beginnen.
De fusees gelijk maar geschuurd en opnieuw in de lak gezet