Da`s nu ook wat. Heb ik de Sud niet bij me op de registerdag vraagt iedereen waar is de Alfasud, laat ik de 90 thuis is het weer niet goed. Volgend jaar kom ik met 2 auto`s. ( wel even zien hoe ik dat ga regelen , trekhaak onder de 90? )en ik heb geen Alfa 90 gezien, wat ik opzich toch ook wel zonde vond.
Smoesjes. Ik zag je lijkbleek van de angst maar bij André instappen.Volgend jaar natuurlijk weer vd partij, hopelijk zonder vastzittende remmen.
Dank je sprint!Was ie nou echt zo snel of ligt het aan mn toestelletje
grt rogeralfa
Dat zal toch echt aan je toestel liggen..Was ie nou echt zo snel of ligt het aan mn toestelletje
Smoesjes. Ik zag je lijkbleek van de angst maar bij André instappen.Volgend jaar natuurlijk weer vd partij, hopelijk zonder vastzittende remmen.
Foei Oro!!Smoesjes. Ik zag je lijkbleek van de angst maar bij André instappen.
Was wel gezellig een keertje Arjan mee rond! We hadden wel lol!
@ Arjan: was wel leuk hè zo'n hellende GTV..... van links-naar rechts-van voor-naar achter-
p.s. als er nog mensen zijn die foto's hebben van de GTV 's en ze willen vrijgeven om in ons fotoboek op www.gtv6demoruns.nl te plaatsen...Graag!
Jij had er ook een paar KAS?
Pak ze maar uit mijn fotoalbum bij mijn posting. Daar staan ze allemaal in.p.s. als er nog mensen zijn die foto's hebben van de GTV 's en ze willen vrijgeven om in ons fotoboek op www.gtv6demoruns.nl te plaatsen...Graag!
Mooi, dan gaan we ze verzamelen!Pak ze maar uit mijn fotoalbum bij mijn posting. Daar staan ze allemaal in.p.s. als er nog mensen zijn die foto's hebben van de GTV 's en ze willen vrijgeven om in ons fotoboek op www.gtv6demoruns.nl te plaatsen...Graag!
P.s de witte 33 komt bij Lukas de Vries vandaan. Stond er onlangs te koop. Mooi ding wel.
en Harold en Sonja nog gesproken met hun mooie FL,
gr Roel
Wat voor een bandjes had je bij je?Gezien het ochtenddeel had ik dus ook wel tussen de Maserati's kunnen rijden.
Ik had die koppen wel eens willen zien als er een 500 euro 75TS voorbijkomt.
Wat heel frapant is, is dat je met een standaard mototje van in de 140PK zo lekker door het veld heen kan rijden... de meeste 155, spiders en GTV's leken gewoon stil te staan
Misschien is de Dreeser wel te snel voor de fotograven....